رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برندگان مرحله دوم مسابقه طراحی

مسابقه طراحی بردگیم که توسط رومیز و با حمایت بابازی و فاندوران، از  ۱ اسفند ۹۵ شروع شده بود، به مرحله دوم داوری خودش رسید. طبق وعده‌ای که داده بودیم، قرار بود که ۳۱ فروردین ۹۶، راه یافتگان به بخش نیمه نهایی این مسابقات رو اعلام کنیم. تعداد بالای طرح‌های ارسالی همونقدر که برای ما خیلی خوشحال‌کننده بود برای داورا خیلی سخت و وقت‌گیر بود! ولی خب لطف کردن و در عین مشغله و کمبود وقت، حسابی زمان گذاشتن و بازی‌های برگزیده رو انتخاب کردن که همینجا ازشون تشکر می‌کنیم.

تعداد طرحهای ارسالی در مرحله اول مسابقه (ارسال سل شیت) حدود ۴۱ طرح بود که در مرحله دوم (ارسال دفترچه قوانین بازی) به ۳۵ طرح رسید. چهار داور مسابقه تمام طرح‌ها رو از نقطه نظرات مشخص‌شده‌ای (مثل تم، مکانیزم، جذابیت و …) ارزیابی کردن و نمراتی را در بخش‌های مختلف به هر طرح دادن که نتیجه‌اش ۱۰ طرح راه یافته به مرحله دوم رو مشخص کرد.

دیگه توضیح کافیه. این شما و این هم ۱۰ طرح برگزیده مرحله نیمه نهایی مسابقات، به ترتیب حروف الفبا:

 

  • اسطرلاب (طراح : یاسمن فرازان)

  • بده بستون (طراح: عباس وحیدی منفرد)

  • تاسکی (طراح: علیرضا پوراسد)

  • جاده ابریشم (طراح: احسان نظرزاده)

  • سبک باز (طراح: شهاب سیاوش)

  • سوداگران (طراحان: مینا گلپایگانی/آیدین آبادی شندی)

  • کاروانسرا (طراحان: امیر اردشیری/علی متین‌نژاد)

  • Are you crazy? (طراح: فائزه خمیرانی)

  • The Architect (طراح: فائزه خمیرانی)

  • بدون عنوان (طراح: محمد مهدی شاهوردی)

 

ضمن تبریک به این عزیزان، در ادامه مسابقه این طرح‌ها با حضور طراحان و داوران، قراره در دو رویدادِ پلی‌تست، بازی بشن و نمرات نهایی به اونها داده بشه. این دو رویداد در روزهای سه‌شنبه (۵ اردیبهشت) و پنج‌شنبه (۷ اردیبهشت) برگزار میشه. تا دو سه روز آینده، زمان و مکان رویداد پلی‌تست رو از طریق ایمیل به طراحان اطلاع میدیم تا با همراه داشتن نمونه قابل بازی (پروتوتایپ) از طرحشون، مراجعه کنن.

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. به نظر من نمرات طرح های رو تو قسمت های مختلف به شرکت کننده ها بگین که بدونن کجای کارشون مشکل داشته یا اگر پیشنهاد یا انتقادی وارد بوده بهشون گفته بشه خیلی بشون کمک می کنه .

  2. محمد حسن گفته؛
    23:08 1396/02/01

    سلام. من هم با نظر هادی موافق هستم که مشخص بشه ایراد یک بازی از نظر داورها در کدوم قسمت بوده که بشه اون ها رو قوی تر کرد.

    • امیر سلامتی گفته؛
      13:35 1396/02/06

      سلام. روز پلی تست رو ما برای همین گذاشته بودیم که طراحا مستقیما از خود داورا فیدبک بگیرن و خیلی کمک خوبی بود اگه شرکت می کردن که خب خیلی از طراحا اون روز نیومدن. ولی احتمالا یک مطلب کلی از قول داورها منتشر می کنیم در مورد ایرادات مشترکی که طرح های راه نیافته به دور سوم داشتن 🙂

  3. بابک گفته؛
    10:33 1396/02/06

    یه سوال بی ربط . دوباره مسابقه برای طراحی برد گیم کی شروع میشه ؟ دوست داشتم منم شرکت کنم .. اما یکم دیر به این تصمیم رسیدم D:

    • امیر سلامتی گفته؛
      12:31 1396/02/06

      سلام. مشخص نیست زمانش. ولی سعی می کنیم به زودی مقدمات یه مسابقه دیگه رو آماده کنیم 🙂

  4. بازتاب هارومیز – و رومیز بلورین اهدا می شود به …

لینک کوتاه