رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

موفقیت Umbrella Sky در مسابقه بین‌المللی طراحی برد گیم

بازی رومیزی Umbrella Sky در مسابقه طراحی برد گیم The Board Game Workshop با کسب امتیاز ۲۶.۳ مقام دوم را در بین ۱۴۰ بازی ارسالی کسب کرد و راهی دور نیمه‌نهایی شد.

 

 

این بازی را چند وقت پیش و بر اساس سوژه زیباسازی شهر با چترهای آویزان (که نمونه‌هایش را احتمالا در شهرهای مختلف دنیا و ایران دیده‌اید) طراحی کردم. سبک بازی کاشی‌گذاری Tile Laying است و در ان ۲-۴ بازیکن در رقابت با یکدیگر تلاش می‌کنند با چترهای رنگی، خیابان خودشان را به زیباترین شکل بیارایند.

 

کمی در مورد مسابقه

سایت The Board Game Workshop هر سال مسابقه‌ی طراحی برد گیم، مخصوص بازی‌هایی که هنوز منتشر نشده‌اند، برگزار می‌کند. این مسابقه به طور معمول در ۳ راند برگزار می‌شود: در راند اول داوران با بررسی بازی‌های شرکت داده شده بر اساس سل‌شیت، ویدیوی معرفی و راهنمای بازی، ۱۰ عنوان را در سه بخش بازی‌های سبک، متوسط و سنگین انتخاب می‌کنند. در راند دوم برای هر بازی یک مربی انتخاب می‌شود که با راهنمایی‌های خود تلاش می‌کند تا سطح بازی را در بخش‌های مختلف ارتقا دهد. سپس در مرحله‌ی سوم ۳ بازی از هر دسته انتخاب شده و برای ناشرین بین‌المللی ارایه می‌شود.

در مورد این مسابقه چند ماه پیش در دیسکورد رومیز اطلاع‌رسانی کرده‌بودم.

توضیح اینکه بازی Umbrella Sky همچنان در مرحله‌ی توسعه است و هنوز وارد مرحله‌ی پیش‌تولید نشده. بزودی جزییات بیشتری از گیم‌پلی آن را منتشر خواهم کرد.

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. tz607243 گفته؛
    11:29 1400/05/10

    سلام اقای سلامتی.تبریک میگم.انشالله بازیتون توی دور سوم اول بشه و ما تولیدشو ببینیم .

  2. sajad.hashemi.1387 گفته؛
    16:28 1400/05/19

    باورم نمیشه یه ایرانی بتونه تو مسابقات بردگیمی مقام بیاره تازه این جالبش میکنه که اون طراح امیر سلامتی خودمون باشه که هممونو به این دنیا معتاد کرد 😂😂😂 خیلی خیلی دوست دارم اطلاعات بیشتری راجع به بازی بدونم که البته به تعداد نفرات و سبک کاشی گذاری میاد که بازی سبک انتزاعی خانوادگی داشته باشه که برای یه طراح بازی طراحی اینجور بازیایی سخت ترین کار جهانه واسش که البته خوشحالم که امیر سلامتی جانم از پسش بر اومد انشاءالله این دفعه این بازی رو تو ایران با کمک سرزمین ذهن زیبا تولیدش کنید همون طور که تو ویدیو رکب قول شو دادین ( هنوز یادم نرفت ها 😂 ) که اگه با کارخانه ذهن زیبا. کار کنید فکر کنم یه چیزی خفن تر از بازی کالیکو گربه ای تو گروه چارپایه در بیاد یه چیزی خیلی بهتر از اون … بازم آرزوی موفقیت دارم واست راستی یادت نرهااااااا

  3. amirmohamadgolkar1386 گفته؛
    20:37 1400/05/19

    امیدوارم این بازی مقام خوبی بیاره و هر چه زودتر تولید بشه.بنظرم وقتی بازی تولید شد اینه بازی کلاغ پر یک نسخه موبایلی هم ازش بدید .

لینک کوتاه