رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رومیز چه خبر؟

احتمالا در چند هفته‌ی اخیر و از سوت و کوری محتوای سایت به سر شلوغی من پی برده‌اید. چندین دلیل روی این شلوغی تاثیر داشته‌اند که در این مطلب می‌خواهم آنها را با شما در میان بگذارم و البته این اطمینان خاطر را هم بدهم که این مساله گذراست و بزودی به روال تولید محتوای سابق برخواهم گشت. پیشاپیش از صبر و همراهی شما ممنونم و امیدوارم اخباری که در ادامه مطرح می‌کنم برای شما هم به اندازه من هیجان‌انگیز باشند.

اتودهای کارت‌های کلاغ‌پر

تولید

تاخیر در تولید به دلیل شرایط کرونایی و کندیِ کار از راه دور و همچنین تغییر در برنامه‌ی تولید کلاغ‌پر یکی از دلایل تلنبار شدن کارها و تمام نشدن بخشی از روند تولید بود. یکی از دلایل تاخیر کلاغ‌پر تغییر تصویرسازی‌های روی کارت‌های بازی بود که حدود دو ماه به زمان پیش‌تولید اضافه کرد. به دلیل تغییراتی که در گیم‌پلی بازی داده بودم و اضافه شدن یکی دو آیتم به بازی، دیگر تصاویر کارت‌های سابق به کار بازی نمی‌آمد. برای اینکه بخواهم بیشتر توضیح بدهم باید بگویم که تصاویر قبلی (که کار نعیم تدین عزیز بود)  برای نسخه‌ی موبایلی طراحی شده بود و برای کاهش حجم برنامه در زمان دانلود، تصویر اصلی (مثلا فیل) را ثابت گرفته بودیم و آیتم‌های بازی (مثل بادکنک یا زنجیر) مثل لایه‌ای جدا به آن اضافه می‌شد. در حالیکه در کارت‌های بازی فیزیکی این مساله می‌توانست تغییر کند و به این شکل حتی به بازیکن جهت فهم بهتر عملکرد آیتم‌های بازی هم کمک کند. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا از نگار متولی که تصویر کاور را کار کرده بود بخواهم تا کارت‌ها را هم مجدد و با نگرش جدید کار کند که البته از نتیجه بسیار راضی هستم و به نظرم این کار به هماهنگی بیشتر ظاهر محصول کمک شایانی کرده‌است.

دلیل دیگر مربوط تغییر جنس تاس‌های بازی از پلاستیکی به چوبی بود. در ابتدای فاز پیش‌تولید، تاس‌ها را چوبی در نظر گرفته بودم ولی به دلیل احتمال طولانی‌شدن روند ساخت تاس چوبی تصمیم گرفتم آنها را به پلاستیکی تغییر دهم. درست در شروع روند تولید تاس‌ها متاسفانه و با توجه به شرایط تحریم و گمرک و سایر موارد، واردات جوهر مربوط به چاپ روی تاس پلاستیکی (که آلمانی است و به این راحتی پاک نمی‌شود) متوقف شد و تنها گزینه استفاده از جوهر جایگزین (و با کیفیت پایین‌تر) و یا برگشت به تاس چوبی بود. انتخاب گزینه‌ی دوم و پیدا کردن گروه تولیدی مناسب و بررسی نمونه و تست گرفتن برای این قطعه حدود یک ماه دیگر روند تولید را به تاخیر انداخت. در نهایت این پروژه با تاخیر‌های فراوان الان در حال تولید است و بزودی و در همین مهرماه پیش‌فروش و سپس عرضه‌ی آن انجام خواهد شد.

نمایشگاه اشپیل

همانطور که می‌دانید نمایشگاه اشپیل (اسن) امسال به شکل آنلاین برگزار می‌شود و رومیز هم در کنار دیگر نمایندگان ایرانی در این نمایشگاه حضور دارد. بودن در یک نمایشگاه بین‌المللی فارغ از فیزیکی یا دیجیتالی بودنش، چالش‌های خود را دارد که تا اینجا تقریبا پوست من را کنده است. در ادامه بخشی از کارهای لازم برای برپایی چنین غرفه‌ای را ذکر می‌کنم:

  • ساخت پنل غرفه و اطلاعات به دو زبان انگلیسی و آلمانی
  • قرار دادن اطلاعات تمام بازی‌ها به دو زبان انگلیسی و آلمانی
  • ساخت صفحه‌ی مربوط به هر بازی در سایت بردگیم گیک
  • برنامه‌ریزی رویدادها و محتوای قابل ارائه در زمان نمایشگاه شامل برنامه‌ی زنده، برنامه‌ی ضبط‌شده، مصاحبه، گفتگو، معرفی بازی، آموزش بازی، نیم‌نگاه بازی و …
  • ارتباط و نامه‌نگاری با بلاگرها و منتقدان بین‌المللی جهت پوشش خبری
  • ارتباط با کمپانی‌های بین‌المللی جهت دریافت زمان ملاقات آنلاین و ارائه کردن محصولات
  • ساخت سرور دیسکورد Discord مخصوص نمایشگاه و پیکربندی آن برای مخاطبان انگلیسی‌زبان و فارسی‌زبان
  • قرار دادن بازی‌ها روی سرور تیبل‌توپیا Tabletopia جهت انجام بازی‌های زمان‌بندی‌شده
  • ساخت سایت انگلیسی و تولید محتوای مناسب برای آن
  • ساخت ماکت بازی‌ها جهت تولید محتوا
  • و …

لازم به ذکر است که هرکدام از این کارها به مجموعه‌ای از کارهای ریزتر تقسیم می‌شوند و گاهی با تغییر یکی بقیه هم باید مجدد اصلاح شوند و این احتمالا تا خودِ شبِ نمایشگاه ادامه داشته باشد. اما نکته‌ی مثبت این حجم کاری فشرده این است که در نهایت و پس از پایان این نمایشگاه بستری مهیا شده که مشارکت در رویدادهای بعدی را راحت‌تر می‌کند و دیگر برای هر نمایشگاه لازم نیست چنین زمان و انرژی‌ای هزینه شود.

یکی دیگر از نکات مثبت آن هم به وجود آمدن سرور دیسکورد رومیز است که از نطر من می‌تواند بعد از زمان نمایشگاه، پلتفرمی برای دورهم بودن مخاطبان سایت و علاقمندان بردگیم فارسی‌زبان باشد و به نوعی جای فرومی که هیچگاه وجود نداشته را بگیرد. از این طریق احتمالا جامعه‌ی عشاق بازی رومیزی بیشتر با یکدیگر در تماس خواهند بود و می‌توانند سوالاتی که شاید اینجا جوابی برای آن پیدا نمی‌کنند (مثل مقایسه چند بازی، پیشنهاد خرید و مسایلی از این دست) را آنجا با دیگر کاربران مطرح کنند.

تست ماکت اولیه سوپرتیم در تیبل‌توپیا

طراحی و توسعه

لذت‌بخش‌ترین مشغولیت این روزهای من طراحی و توسعه‌ی پروژه‌های ناتمام است که در ادامه در مورد هرکدام بیشتر توضیح می‌دهم:

سوپرتیم؛ یک بردگیم تاکتیکی فوتبالی است که در آن دو بازیکن در قالب دو تیم روی برد بازی مسابقه می‌دهند و هر کدام دسته کارت‌هایی دارند که مخصوص تیم و کاپیتانی است که انتخاب کرده‌اند. با اجرای تاکتیک‌های روی کارت‌ها و مانور دادن روی زمین بازیکنان روحیه بدست می‌آورند که منبع اصلی بازی است و بعدتر می‌توانند آن را در لحظات حساس برای افزایش توان تیمشان هزینه کنند. همچنین بازی به مقدار زیادی تاس ریختن دارد و تقریبا تمام اکشن‌های آن با تاس حل و فصل می‌شود، ولی عنصر شانس آن تا حدود خوبی قابل کنترل است. بازی در حال حاضر در مراحل نهایی تصویرسازی و گرافیک به سر می‌برد و البته هنوز توسعه‌ی آن تمام نشده و مشغول تست‌های بالانس تیم‌ها، طراحی سناریوهای بازی و خرده کارهای دیگر آن هستم. این را هم اضافه کنم که همزمان مشغول طراحی روش بازی تک نفره‌ی آن هم هستم که در برابر یک رقیب فرضی انجام می‌شود. در زمان نمایشگاه اشپیل نسخه‌ی تست آن در تیبل‌توپیا قابل بازی خواهد بود و خود محصول هم اواخر آذر ماه عرضه خواهد شد.

مرز (عنوان موقت)؛ یک بازی استراتژیک دو نفره با ویژگی‌های سبک یوروگیم (راه‌های مختلف امتیازگیری، عدم وجود تقابل مستقیم و …) است که در آن دو بازیکن با رقابت بر سر حکمرانی یک شهر تلاش می‌کنند با بدست آوردن منابع، ساخت و ساز آبادانی، پیشرفت نظامی و علمی و انجام ماموریت‌های متنوع در پایان بازی بیشترین اعتبار را بدست بیاورند. بازی جذاب و عمیقی است که توسط شهاب صقری (از نویسندگان رومیز) طراحی شده و چند ماه اخیر را مشغول تست و بهبود مکانیزم‌های آن بودیم. بازی در حال حاضر در اوایل مرحله‌ی پیش‌تولید و گرافیک و تصویرسازی است و فعلا در حال انتخاب سبک بصری، تکمیل رابط کاربری و روتوش نهایی قوانین و جزییات بالانس آن هستیم و با وجود تم جالبی که برای آن انتخاب کرده‌ایم امید دارم که بازی خوش آب و رنگی هم از کار در بیاید ؛)

کیف (عنوان موقت)؛ یک بازی استنتاجی و در سبک تداعی معانی با تم نوستالژیک و روش‌های مختلف بازی برای ۱ تا ۶ بازیکن که توسط محسن پوررمضانی (بازی جالیز) طراحی شده و در حال حاضر در پایان مراحل تست و توسعه‌ی خود قرار دارد.  در مورد این بازی چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم جز اینکه خود من بسیار طرفدار تم بازی هستم و گمان می‌کنم به خوبی در جان گیم‌پلی بازی نشسته و حس و حال مورد نظر را رسانده.

 

البته در کنار این‌ها کارهای مربوط به بازتولید محصولات قبلی و همچنین رایزنی برای دریافت لایسنس یکی دو بازی دیگر برای پایان امسال و سال بعد نیز بوده که دیگر سرتان را با تعریف آنها به درد نمی‌آورم. قصدم به اشتراک گذاشتن روند انجام کارها و ایجاد تصویری کلی از برنامه‌ی چند ماه آینده‌ی رومیز بود و امیدوارم مانند قبل و در ادامه‌ی این مسیر همچنان همراه من باشید.

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. ... گفته؛
    18:29 1399/07/13

    سلام . عالی هستید.
    واقعا منتظر تمام بازی های جدید رومیز هستم
    قطعا بازی که امیر سلامتی طراحی کرده باشه حرف نداره.

  2. سید امیرمهدی سجادی گفته؛
    19:08 1399/07/13

    سلام
    از عکس ماکت اولیه سوپرتیم و کاور آن در اینستاگرام ، مشخص هست که خیلی بازی خوش آب و رنگیه ؛ کلاغ پر هم که همه منتظر عرضه اونیم هم جالب به نظر میاد .
    به امید موفقیت روز افزون تیم عالی و باحال رومیز

  3. mobin گفته؛
    20:09 1399/07/13

    همشون باهم درحال توسعه هست و همه با مستفیل انجام میدین😱آخه خود مستفیل تو یه پروژه خیلی سنگین هست

  4. @cactus_boardgames گفته؛
    20:46 1399/07/13

    خسته نباشید آقای سلامتی امیدوارم دسترنج این تلاش های بی وقفه تون رو بگیرین.
    میگن علاقه که باشه کار ها خیلی آسون میشه:)

  5. امیررضا گفته؛
    00:56 1399/07/14

    سلام
    لطفا اطلاع رسانی کنید برای نمایشگاه
    و اینکه چجوری میتونیم از نمایشگاه به صورت مجازی بازدید کنیم.
    ممنون از شما

    • امیر سلامتی گفته؛
      09:53 1399/07/14

      سلام. هنوز پنل‌ها رو باز نکردن. به محض اینکه باز بشه یک ویدیوی آموزشی ازش میذارم

  6. علی اکبر گفته؛
    10:52 1399/07/14

    خیلی خوشحالممممم نمیدونم چی بگم فقط تشکر میکنم از تیم رومیز و آقای سلامتی و منتظر بازی ها هستیم 🤩

  7. امیرصدرا گفته؛
    11:14 1399/07/14

    سلام آقای سلامتی عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه من خیلی خوشحالم که شما با تمام این سختی ها باز هم با قدرت کارتون رو ادامه میدید و تسلیم مشکلاتتون نمیشید من با تمام وجودم آرزوی موفقیت شما رو دارم و امیدوارم همیشه شاد و سرحال و آماده کار باشید ممنون از شما امیدوارم بازی ها بدون مشکلات با قطعات با کیفیت و قیمت منسفانه و مناسب عرضه بشن با سپاس از شما .

  8. امیرحسین گفته؛
    11:38 1399/07/14

    سلام آقای سلامتی.خدا قوت. از تمی که برای سوپرتیم انتخاب کردین معلومه که یک بازی جذابی هست. یک بوردگیم با تم فوتبالی؛چند موضوع در یک جعبه.عالیه

  9. امیر محمد گلکار گفته؛
    12:20 1399/07/14

    سلام آقای سلامتی خوشحالم که تیم رومیز هم در نمایشگاه حضور داره امیدوارم تیم رومیز موفق باشد و از تمام رقبایش پیشی بگیرد همینطور ممنون از این که همیشه جواب هر کاربر را میدهید.

  10. Hadi behrouzi گفته؛
    15:02 1399/07/14

    آقای سلامتی یه انتقاد داشتم نمیشه به آقای شهاب صقری بگین که کاری کنه که بازی مرز رو تا ۴ نفره هم بشه بازی کرد آخه حیفه یوروگیم فقط حالت ۲ نفره داشته باشه … البته من که نمیدونم شیوه ی انجام بازی چگونست شاید هم اصلا نشه ۴ نفرش کرد … به هرحال ممنون از شما و زحماتی که میکشید😊

    • امیر سلامتی گفته؛
      09:29 1399/07/16

      سلام. به دلیل تم خاصی که بازی داره کمی امکانش سخته ولی شاید بشه به بازی ۴ نفره به عنوان اکسپنشن نگاه کرد

  11. Arvinghp گفته؛
    15:02 1399/07/14

    سلام خسته نباشید آقای سلامتی چقدر خوشحالم که شما جدیدا خودتون دست به طراحی بازی زدید و هر روز صنعت بردگیم تو ایران در حال پیشرفت هست واقعا از شما ممنونم

  12. علی اصغر كمالی خواه گفته؛
    17:48 1399/07/14

    عالی ……خیلی ها آشنایشون با بردگیم رو مدیون سایت رومیز هستن امیدوارم آقای سلامتی موفق باشید . ممنون

  13. حمیدرضا گفته؛
    18:37 1399/07/14

    خبری داشت کلاغ
    گفت در گوش امیر
    ایده هاش روشن شد
    از سر و مغز امیر
    مستفیل از جا پرید
    تند گفت من هستم
    شروع کرد به ساختن
    هر چه را گفت امیر
    دل هر بچه تپید
    رنگ هر تاس پرید
    کارت بی حوصله شد
    لوت خمیازه کشید

    • امیر سلامتی گفته؛
      09:32 1399/07/16

      بله. تمام ناشرین معروف غرفه دارن. ولی احتمالا فقط بازیهای جدیدشون رو معرفی میکنن.

  14. مستر گفته؛
    22:55 1399/07/15

    سلام و درود خدمت گروه درجه یک رومیز
    یک سوال داشتم : گفته بودید بازی سوپرتیم رو میشه توی تیبل‌توپیا بازی کرد.
    این تیبل‌توپیا چیه ، برنامه‌ای توی گوشیه یعنی ما هم میتونیم نسخه‌ی برای تست سوپرتیم رو بازی کنیم؟
    میخواستم بابت برنامه های آینده‌تون از بازی سوپرتیم گرفته تا بازی کیف که استنتاجیه😍😍 هم تشکر کنم😁🤗

    • امیر سلامتی گفته؛
      09:33 1399/07/16

      سلام. تیپلتوپیا یک سایته که امکان بازی کردن توی محیط سه بعدی رو میده. روی گوشی امتحان نکردم ولی روی سیستم خونگی خیلی خوب کار میکنه
      tabletopia.com

      • مستر گفته؛
        12:36 1399/07/16

        سلام دوباره
        ببخشید الان بازی سوپرتیم توی تیپلتوپیا هستش یا اینکه فعلا نیومده؟ چه روزی قراره بیاد؟

        • متین رادبوی گفته؛
          00:40 1399/07/18

          راست میگه اصلا بازی سوپرتیم نبود
          فکر کنم هنوز تو مرحله تسته
          اگه میشه زمان قرار گرفتنشو بگید ممنون میشم

        • امیر سلامتی گفته؛
          10:24 1399/07/20

          سلام. زمانیکه تصویرسازی و گرافیک بازی تکمیل بشه روی تیبل‌توپیا قرار میگیره

  15. Mehdi گفته؛
    16:46 1399/07/16

    سلام بازی رومیزی با تم فوتبال در دنیا وجود داره که اصلا توش شانس دخیل نباشه و کل بازی فکری باشه
    اگه هست اسمش چیه؟؟

  16. Alireza گفته؛
    20:43 1399/07/16

    سلام به تیم رومیز و اقای امیر سلامتی
    امیدوارم با کسب موفقیت تو نمایشگاه مجازی spiel.digatil یه پرش بزرگ داشته باشید و برد گیم وصنعت بازی سازی یه پیشرفت بزرگ تو ایران داشته باشه به امید موفقیت تیم رومیز وشما
    خیلی خیلی ممنون مرسی

  17. امیر حسین گفته؛
    22:06 1399/07/16

    سلام آقای سلامتی.لطفا میشه چند تا فروم قوی برای آشناییت بیشتر با دنیای بردگیم و راه های ارتباط با اون ها رو معرفی کنین.

    • امیر سلامتی گفته؛
      10:08 1399/07/20

      سلام. بهترین فروم‌ها اونهایی هستند که توی بردگیم‌گیک قرار دارن. پیشنهاد می‌کنم اونها رو بررسی کنید.

  18. امیرحسین گفته؛
    11:29 1399/07/17

    سلام آقای سلامتی خسته نباشید میشه بعدا در آینده اون دوتا بازی هایی که در مورد شکرستان بود هم بدید

    • امیر سلامتی گفته؛
      10:11 1399/07/20

      سلام. امکانش نیست چون اون بازی‌ها از لحاظ حقوقی در مالکیت حوزه هنری هستند.

  19. محمد مهدی گفته؛
    19:06 1399/07/17

    سلام آقای سلامتی آیا بازی های انتشارات زینگو ایرانی هستند و اگر ایرانی هستند چرا آنها را بررسی نمیکنید؟

    • امیر سلامتی گفته؛
      10:13 1399/07/20

      سلام. اطلاعی از ایرانی بودنشون ندارم. به نظر که اینطور نمیاد. و اینکه بازیهاشون سبک کودک هست، من بازیهای بزرگسال رو معرفی میکنم

  20. محمد طاها گفته؛
    19:39 1399/07/19

    سلام آقای سلامتی…می خواستم ببینم اون اتود هایی که تو نرم افزار زدین،از قلم نوری استفاده کردین یا از خود ابزارهای نرم افزار کمک گرفتین تا اشکال مختلف را رسم کنید؟

  21. امیر محمد گلکار گفته؛
    10:43 1399/07/23

    ببخشید آقای سلامتی 2 سوال درباره بازی رکب داشتم.
    1 شما نوشتین بازی رکب +14 من 13 سالم آیا بازی رکب برام مناسبه یا نه .
    2 بازی رکب در حالت 2 نفره خوبه یا نه چون برای 2 نفره اش میخوام

    • امیر سلامتی گفته؛
      22:07 1399/07/25

      سلام. به نظر من میتونید بازی کنید. من حتی با سن کمتر هم رکب بازی کردم
      دو نفره‌ی این بازی به نظر من عالیه و از بازی اصلی متفاوته

    • PSR گفته؛
      12:37 1399/07/28

      به نظر من 10 سال به بالا می تونند به راحتی بازیش کنن مشکلی برات پیش نمیاد
      در ضمن دونفرش کاملا متفاوته و بستگی به سلیقه خودت داره

  22. ... گفته؛
    07:34 1399/07/24

    سلام دوستان بازی باز
    ببخشید من یه سوال خارج از مقاله داشتم.
    آیا کیفت گبه بازی قابل قبوله؟
    خب قطعا چون نهالک تولیدش کرده باید جنس خوبی داشته باشه.
    ولی از خیلی جاها سوال کردم و گفتند کیفیت گبه بازی خوب نیست.
    اگه خوب نیست، پس کیفیت کدام پچ ورک توی ایران خوبه. چون من خیلی عاشق پچ ورک شدم
    ممنون مسشم پاسخ دهید
    با تشکر از سایت رومیز

  23. امیر حسین گفته؛
    07:44 1399/07/27

    ان شاا… رومیز به روال آدی خودش مثل سال های گذشته و بلکه پر جمبمبو جورتر برگرده چون تو این وضعیت کرونایی دلخوشی ما همین چیز ها است 😍😘🥰

  24. حسین گفته؛
    00:03 1399/07/28

    سلام خیلی کم کاری باید چند نفر مقاله نویس هم بیارید اینطوری دست تنهایی و سایت خیلی خلوته

    • سید امیر مهدی سجادی گفته؛
      11:58 1399/08/02

      آقای سلامتی خیلی وقت هست که دیگه نقد و بررسی بازی کپی نمیکند و فقط بازی هایی که طراهان ایرانی ست رو نقد می کنند . البته خیلی وقت هست که آقای سلامتی اصلا بررسی نمیکنند

  25. سید امیر مهدی سجادی گفته؛
    11:59 1399/08/02

    آقای سلامتی خیلی وقت هست که دیگه نقد و بررسی بازی کپی نمیکند و فقط بازی هایی که طراهان ایرانی ست رو نقد می کنند . البته خیلی وقت هست که آقای سلامتی اصلا بررسی نمیکنند

  26. meysam گفته؛
    00:27 1399/08/04

    سلام آقای سلامتی
    من بعد از کلی سبک سنگین کردن بالاخره امروز رفتم لوت رو خریدم
    چون قیمتش نسبت به بازی استار رملز و دونات بار که اجزاشون از این بازی بیشتره،یکم گرونه
    جنس جعبه و کارتا خوبه ولی یه مشکلی داره که خیلی خورد تو ذوقم
    دوتا کارت خنجر سیاه ،رنگشون با بقیه فرق داره و کاملا مشخصه.از ناشر خوبی مثل شما انتظار نداشتم کارتاتون تفاوت رنگ داشته باشه
    چون واقعا رو گیم پلی بازی تاثیر داره.وقتی شما بدونی حریفت چه کارتی دستشه….
    اگه این دوتا کارتش درست بود خیلی خوب میشد😔😔😔

    • امیر محمد گلکار گفته؛
      15:16 1399/08/04

      از انجورا اتفاق ها زیاد میفته سال پبش که زیرخاکی رو خریدم متوجه شدم یکی ز کارتهای انگشتری نیست کارت نقش خوان مجبور شدم بجاش یک کارت فرضی بزارم😔😔😔.

      • meysam گفته؛
        07:58 1399/08/05

        آخه کارتهای انگشتری خیلی نقشی تو گیم پلی بازی زیر خاکی ندارن.ولی تو بازی لوت خیلی مهمه مخصوصا اینکه از خنجر4سیاه،کلا دوتا تو بازی هست و همون دوتا هم رنگشون متفاوته

  27. زانا گفته؛
    15:38 1399/08/04

    سلام اقای امیر سلامتی
    لطفا اون لایو استریمی که تو یوتیوب گذاشتید رو اینجام بزارید مام ببینیم
    اون بازی super team معلومه خیلی خفنه تا حالا گیم پلی و اموزش و ایناشو ندیدم ولی عاشقش شدم
    با تشکر از تیم خفن رومیز

  28. علی اصغر كمالی خواه گفته؛
    00:30 1399/08/05

    ببخشید چرا بازی های سری دستجمعی رو ادامه نمیدید؟درحالی که سری نیم بازی سرعت بیشتری نسبت به دستجمعی داره؟ ممنون میشم اگه توضیح بدین . چون واقعا من عاشق سری دستجمعی و شیرمرغ هستم.

    • امیر سلامتی گفته؛
      10:51 1399/08/06

      سلام. با توجه به شیوع کرونا و سختی برگزاری دورهمی فعلا سری دستجمی رو ادامه نمیدیم.

لینک کوتاه