رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بیش از ۴۰ بازی در مسابقه طراحی بردگیم شرکت کردند

پس از گذشت یک ماه و نیم از فراخوان مسابقه طراحی بردگیم و به پایان رسیدن مهلت ارسال «سل شیت»، 41 بازی از 39 طراح در مسابقه شرکت کردند. از این تعداد، 8 بازی در بخش موضوعی «جاده ابریشم» و باقی در بخش آزاد شرکت داشتن. میانگین سنی شرکت کنندگان 27 سال بوده و این در حالی است که کوچکترین شرکت کننده تنها 12 سال داشته و بزرگترین شرکت کننده 42 سال سن دارد و از طرفی عمده شرکت کنندگان دانشجو هستند.

از بازی‌های ارسالی بیشترین تعداد در دسته بازی‌های «رقابتی» بودند (20 بازی) و  این در حالی است که در دسته بازی‌های «همکاری» یا کوآپ هیچ بازی شرکت نکرد. بیشترین مکانیسم مورد استفاده در بازی‌ها همانا «تاس ریختن» بود که در بیش از نیمی از اونا وجود داشت. و کمترین مکانیسم مورد استفاده Trick Taking بود.

از آمار و ارقام که بگذریم، مرحله‌ی در پیش روی مسابقه، ارسال کتابچه قواعد (Rulebook) بازی‌ها به پست الکترونیک roomizdesigncontest@gmail.com است که مهلتش حداکثر تا پایان روز جمعه مورخ 25 فروردین ماهه. راستی، اگه از شرکت کنندگان مسابقه هستید، حتماً پست الکترونیکی که باهاش ثبت نام کردین رو چک کنید که تاییدیه دریافت سل شیت توسط رومیز و شرایطی که کتابچه قواعد باید داشته باشه رو، براتون فرستادیم.

و در نهایت تغییر در زمان اعلام سه بازی برتره که از 8 اردیبهشت به جمعه 15 اردیبهشت منتقل شده. دلیلشم یکی اینه که تعداد بازی‌ها و بعضاً کیفیتشون، از اونی که پیش بینی می‌کردیم بیشتره و تصمیم بر این شد که داوران فرصت بیشتری برای بررسی دقیق‌تر بازی‌ها داشته باشن. در عین حال قرار بر این شد که در همون روز 15 اردیبهشت، از طراحان هر 10 بازی برتر دعوت کنیم تا در دورهمی شرکت کرده و همون جا 3 بازی برتر رو اعلام کنیم. جز این 15 اردیبهشت مصادف با جشن بهاربد یا همون جشن میانه بهار هم هست 😉

برای راحتی بیشتر شما، جدول زمان‌بندی مسابقه رو به صورت اینفوگرافی براتون درست کردیم که هر وقت لازم شد بهش یه نگاه بندازید:

کامبیز سیروس بخت
کامبیز سیروس بخت

آغاز آشنایی‌اش با دنیای بازی‌های رومیزی از زمانی شروع میشه که روی بازی‌های استراتژیک آنلاین کار می‌کرده. دورانی که «تراوین» در اوج محبوبیت خودش بوده. در مصاحبه‌ای طراح بازی تراوین منبع الهام خودش رو بازی «کاتان» اعلام می‌کنه. سوال پیش میاد که کاتان دیگر چیست و مگه جز مونوپولی و ریسک بازی فکری دیگری هم داریم؟ همین سوال به ظاهر ساده، سرگرمی و بلکه هم زندگی‌اش رو یکسره تغییر میده...

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. محمد مهدی گفته؛
    01:29 1396/01/19

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من دو تا سل شیت از دو تا بازی متفاوت براتون فرستادم ولی یک ایمیل برام اومده میخواستم بپرسم که آیا این ایمیل برا تایید هر دو تاست یا فقط یکی از بازیها و اگر مال یکیه، مربوط به کدومشونه؟
    ممنون

    • کامبیز سیروس بخت گفته؛
      22:41 1396/01/19

      سلام
      خیالتون راحت باشه. هر بازی که سل شیت مسابقه رو به درستی تکمیل کرده باشه به مرحله دوم صعود کرده.
      اگر سل شیت ایرادی داشته در ایمیل به این مساله اشاره شده و خواسته شده اطلاعات تکمیل بشه.
      پس اگر در ایمیل ارسالی اشاره ای به نقص سل شیت نشده هر دو بازی شما به مرحله بعد صعود کردن
      منتظر رول بوک های هر دو بازی شما هستیم
      موفق باشید 🙂

  2. بازتاب هارومیز – و رومیز بلورین اهدا می شود به …

لینک کوتاه