رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رونمایی از بردگیم Tomb Raider

در نمایشگاه گیمزکام Gamescom امسال بازی رومیزی جدید Tomb Raider توسط اسکوئرانیکس Square Enix رونمایی شد. با بخش خبری ما یا همان رومیز نیوز همراه باشید!


نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ دیروز (۳ شهریور) به پایان رسید. گیمزکام یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های صنعت سرگرمی و به خصوص بازی‌های ویدیویی و دیجیتالی است، اما در نمایشگاه امسال چند خبر مرتبط با بازی‌های رومیزی هم بود که داغ‌ترین و باحال‌ترین آن‌ها مربوط می‌شود به رونمایی شرکت اسکوئرانیکس از بردگیم بازی محبوب Tomb Raider که بزودی عرضه می‌شود. اولین خبر در مورد این بازی چند روز قبل از آغاز نمایشگاه گیمزکام و در توئیتر اسکوئرانیکس منتشر شد که البته بیشتر شبیه طرح یک معما بود! در این پیام، همراه با تصویر زیر، خطاب به عشاق بردگیم گفته شده بود: «ما سخت مشغول کار روی یک پروژه سری هستیم که ماجراجوی درون شما را بیدار خواهد کرد… می‌تونید حدس بزنید چیه؟»

یعنی چی می‌تونه باشه؟؟؟؟

این پیام تابلو(!) روز بعدش با یک تصویر از کاور بازی تکمیل‌تر شد. در توضیح اعلام شد که عنوان این بازی Tomb Raider Legends: The Board Game است و قرار است که در زمستان ۲۰۱۹ عرضه شود.

طرح روی جلد بازی

اسکوئر انیکس برای اینکه حس لارا کرافت بودن مخاطبان را بیشتر قلقلک دهد، روز بعد یک معمای واقعی طرح کرد: از مخاطبان خواست که یک پیام مخفی را در تصویر زیر کشف کنند و بعد به غرفه‌ی اسکوئر انیکس در نمایشگاه گیمزکام بیایند تا یک بسته حاوی اکشن فیگور لارا کرافت دریافت کنند!

تصویر حاوی یک پیام مخفی برای دریافت جایزه. ما که چیزی نفهمیدیم

در نهایت در خلال نمایشگاه Gamescom 2018 از این بازی رومیزی رونمایی شد. اطلاعاتی که تا کنون مشخص شده این است که بردگیم Tomb Raider Legends یک بازی برای ۱ تا ۴ بازیکن است از یک صفحه دایره‌ای شکل تشکیل شده که قسمت‌های مختلفی را شامل می‌شود. بازیکنان در نوبتشان می‌توانند به هرکدام از قسمت‌ها بروند و به انتخاب خود کشف، دزدی، استراحت، حمله و یا شبیخون بزنند. تصویرسازی‌های بازی بر اساس تمام نسخه‌های توم ریدر (از اولین نسخه تا آخرین نسخه) انجام شده است تا حال و هوای کاملی از دنیای ماجراجویی‌های Lara Croft برای بازیکنان ایجاد شود.

اجزای بازی

این بازی سومین بازی رومیزی بر اساس بازی Tomb Raider خواهد بود. قبل از این ۲ برد گیم و یک بازی کارتی در سبک TCG برای این عنوان عرضه شده‌بود که بازی‌های خیلی موفقی نبودند. باید به انتظار عرضه‌ی این بازی بنشینیم تا ببینیم این بار با قهرمان محبوب ماجراجوی ما چه در چنته دارد.

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. ایمان گفته؛
    19:25 1397/06/04

    سلام خسته نباشید میشه بازی های مشابه مثل استرانگهولد را معرفی کنید حالت تهاجمی دفاعی ممنون

  2. عباس گفته؛
    22:17 1397/06/04

    سلام
    اگر مثل بازی‌های کنسول نسل هفت و هشت باشه عالی میشه.لاراکرافتِ دوست داشتنی و ماجراجویی‌های خفن‌و‌نفس گیر.
    تاس بریز تا لاراکرافت هیجان زدت کنه.
    Wooo00o0w🤯😍

  3. عباس گفته؛
    09:54 1397/06/05

    سلام آقای سلامتی
    اگر تو نمایشگاه هستین تا جواب معما رو بگم. جایزه رو نصف کنیم.

لینک کوتاه