«جیمی استگمایر»، برنده جایزه بازی سال (Origins Game Awards 2017) برای بردگیم Scythe، و داور مرحله نهایی مسابقه طراحی بردگیم رومیز، در بخش اول این ویدیو نظرات و پیشنهاداتش رو در مورد تک تک سه فینالیست مسابقه میگه، که خودش کلاس آموزشی پلی تست و نحوه بازخورد دادن هستش، و سپس بازی برنده رو انتخاب میکنه. راستی اگه تنها میخواید بفهمید برنده مسابقه کدوم بازیه، میتونید به دقیقه ۱۰′: ۳۰″ در ویدیو برید (البته که ما پیشنهاد میکنیم کل ویدیو رو ببینید). میدونیم که شما هم مثل ما بیصبرانه منتظر هستین تا بفهمین کدوم یک از بازیها برنده شده، پس بیشتر صحبت نمیکنیم. این شما و این هم پیام ویدیوی جیمی استگمایر:
سلام.
والا من که تو مسابقه نبودم ولی اول از رومیز که مفهوم سعی در گسترش بردگیم داره بعد از شرکت کننده ها که طرح های خودشونو حقیقت بخشیدن تا شاید در آینده بردگیم های ایرانی رو ببینیم که گیمر ها منتظر رونماییش هستن و در نهایت از آقای استگمایر که وظیفه داوری فینال مسابقه رو قبول کردن،خیلی ممنونم.و بازم امیدوارم رومیز از اینکارا بکنه.آدم هایی مثل شما واقعا کمن.:)
سلام و عرض ادب
ببخشید میخواستم ببینم این قضیهی مسابقه طراحی بازی رومیزی چیه و اینکه آیا امسال هم برگزار میشه؟
سلام. این مسابقه رو ما یکبار و چند سال پیش برگزار کردیم. در حال حاضر برنامهای برای تکرارش نداریم
باسلام
من دوتا برد گیم طراحی کردم و نمونه اولیه یکیش رو ساختم. طراحی گرافیکی هر دو بازی رو انجام دادم. همچی برای چاپ بازی آماده است. البته متریال بازی های چوب هست و باید روی چوب چاپ بشه. خاستم برای معرفی کار به ناشر یا تولید کننده و بحث تجاری سازی راهنمایی بفرمایید.سپاس
سلام. لطفا این مقاله رو مطالعه بفرمایید:
https://roomizgames.ir/2019/11/12/design_publish_games_beginners/