رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

روز جهانی بردگیم؛ شما هم برگزار کنید!

مقدمه

در مورد خود رويداد روز جهاني بازي هاي روميزي International Tabletop Day اگه بيشتر ميخاين بدونين پيشنهاد ميكنم گزارش سال پيشمون رو بخونين. ولي اگه حوصلشو ندارين، خلاصش ميشه اينكه توي اون روز ميشه مجاني بازي كرد. كافيه يه سر به نقشه مراكز برگزاري رويداد در سراسر دنيا بندازين تا نزديكترين محل به خودتون رو پيدا كنين. اين رويداد، بخصوص خيلي براي آشنا كردن دوستان و نزديكاني كه هنوز با دنياي بازي هاي روميزي آشنا نشدن مناسبه.

 

همکاری با رومیز در برگزاری روز جهانی بردگیم ۹۶

با توجه به استقبال وسیعی که پارسال از رویداد روز جهانی بردگیم شد، امسال هم رومیز به عنوان برگزار کننده رسمی این رویداد شروع به کار کرده. خوشبختانه امسال کافه‌ها، اماکن و مجموعه‌های جدید زیادی تو این زمینه شروع به فعالیت کردن، که باعث خوشحالیه. دوستانی که علاقه‌مند به برگزاری این رویداد هستن و می‌خوان با رومیز همراهی کنن، با در نظر گرفتن شرایط تعیین‌شده می‌تونن به عنوان برگزارکننده رسمی، هشتم اردیبهشت امسال رو با ما همراه باشن.

 

شرایط همکاری با رومیز در برگزاری رویداد

با توجه به تجربه‌ای که پارسال بدست آوردیم، امسال قصد داریم تا کیفیت اجرای برنامه رو افزایش بدیم. شرایط همکاری با رومیز، با هدف یکدست‌سازی ماهیت برنامه تعیین شده و به شرح زیر است:

۱) بازی‌کردن در این روز رایگان است. / هدف اصلی این رویداد بین‌المللی، جمع‌ شدن آدم‌ها دور هم و بازی کردنه. به همین دلیل در این روز همه جای دنیا بازی کردن رایگانه و علاقه‌مندان می‌تونن بدون پرداخت هزینه بازی در رویداد شرکت کنن.

۲) رویداد سانس‌های مختلف دارد و ثبت نام از طریق سیستم ایوند است. / همونطور که گفته شد شرکت کردن در این رویداد برای همه رایگانه. این برنامه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب در پنج سانس دو ساعته برگزار می‌شه. اماکن مختلف با توجه به تعداد میز و صندلی که دارن در وبسایت ایوند بلیط قرار میدن و علاقه‌مندان از طریق وبسایت ایوند ثبت نام خواهند کرد. هزینه ثبت نام برای هر نفر ۲۰۰۰ تومان خواهد بود. این مبلغ برای سهولت برنامه ریزی برگزارکننده‌ها از شرکت‌کنندگان دریافت می‌شه. رومیز هیچ درصدی از این هزینه ۲۰۰۰ تومانی دریافت نمی‌کنه و همه این هزینه به مکان برگزارکننده تعلق داره.

۳) منوی خوراکی ویژه رویداد. / برگزارکننده‌ها برای روز رویداد منوی پذیرایی ویژه‌ای در نظر خواهند گرفت. هدف این منو، ارائه خوراکی و نوشیدنی‌های ساده و ارزان به شرکت‌کنندگان رویداد است. آیتم‌های این منو توسط خود مکان برگزارکننده تعیین می‌شود. قیمت‌گذاری آیتم‌های منوی ویژه حداقلی خواهد بود.

۴) مربی برای آموزش دادن بازی‌ها. / برگزارکننده‌ها باید افرادی رو برای آموزش بازی‌ها داشته باشند. بطور متوسط برای هر دو میز حداقل یک نفر مربی احتیاج خواهد بود. گروه رومیز در زمینه پیدا کردن مربی از برگزارکنندگان حمایت خواهد کرد.

۵) فروش بازی و اکسسوری با تخفیف. / در صورت علاقه به فروش بردگیم یا اکسسوری در روز رویداد، هزینه‌ها با تخفیف خواهد بود. تعیین قیمت و میزان تخفیف آیتم‌ها توسط خود برگزارکننده تعیین خواهد شد.

 

حمایت رسانه‌ای رومیز

برگزارکنندگان این رویداد در صورت رعایت شرایط فوق، به عنوان همکاران رسمی رویداد معرفی خواهند شد. حمایت رسانه‌ای رومیز به شرح زیر است:

۱) معرفی همکاران در وبسایت. / شرایط برگزاری، آدرس و لوگو همکاران رویداد در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی رومیز منتشر خواهد شد.

۲) حمایت رسانه‌ای در روز رویداد. / در صورتی که رویداد را در تهران برگزاری می‌کنید، نفراتی در روز برگزاری در محل برگزاری برای عکاسی حضور خواهند داشت. اگر هم در تهران نیستید، از طریق تلگرام با هم در تماس خواهیم بود. عکس‌ها در همان روز در شبکه‌های اجتماعی رومیز منتشر خواهد شد.

۳) گزارش تصویری رویداد. / پس از برگزاری رویداد، گزارش تصویری از برنامه در وبسایت رومیز منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است این گزارش تصویری برای Geek and Sundry ارسال‌شده و اسامی همکاران به عنوان برگزارکنندگان رسمی این رویداد جهانی ثبت می‌شود.

 

علاقه‌مندان به همکاری با رومیز می‌توانند از طریق ایمیل roomizgames@gmail.com با ما در ارتباط باشند.

امیر آئین
امیر آئین

سی سال اول با افتخار به بازی گذشت. حالا یا بازی کردن پای کامپیوتر، یا پای پلی‌استیشن، یا تو گیم‌نت، یا پشت میز بازی. برنامه سی سال دوم اینه که کمی بیشتر تو این سرگرمی فرو برم. ولی این رو یادتون باشه، اگه من فرو برم، تنها نمی‌رم، همتون رو با خودم می‌برم. انقدر پر حرفی می‌کنم، انقدر در ویدئو‌ها دلقک بازی در میارم، انقدر پشت میکروفون‌ها سر و صدا راه می‌اندازم، تا بالاخره تسلیم بشین و مثل من و دوستام، بشینین پای میز بازی.

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

    لینک کوتاه