رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی نسخه جدید بردگیم Pandemic

هفته سوم شهریور نسخه‌ای جدید از بازی رومیزی بسیار محبوب پندمیک Pandemic‌ رونمایی و معرفی شد. این بازی که داستان این نسخه‌ی آن در روم باستان جریان دارد، در پاییز امسال به بازار خواهد آمد. در ادامه با معرفی این بازی همراه ما باشید.


بازی پندمیک، که اولین بار در سال ۲۰۰۸ عرضه شد، یکی از موفق‌ترین بردگیم‌های حال حاضر دنیاست که هر سال بر مبنای دنیا و مکانیزم‌های آن بازی جدیدی به بازار عرضه می‌شود. این بازی جزو موفق‌ترین بازی‌های سبک همکاری Cooperative است که این ویژگی را در تمام نسخه‌های خود حفظ کرده‌است. موفق‌ترین بازی از این سری نسخه‌ی لگسی این بازی یا Pandemic Legacy : Season one بود که مدت‌ها در جایگاه برترین بازی رومیزی در سایت بردگیم گیک قرار داشت.

Pandemic : Iberia

از سال ۲۰۱۶ سازندگان این بازی برای گسترش دنیای بازی، مسابقاتی برگزار می‌کنند و همزمان با آن نسخه‌ی جدیدی از بازی را (که به کمک طراحی از همان کشور طراحی شده) رونمایی می‌کنند. این مسابقه در سال اول در اسپانیا و با رونمایی از نسخه‌ی آیبریا یا Pandemic : Iberia افتتاح شد که داستان آن در اسپانیای قرن نوزدهم جریان دارد و بازیکنان باید به کمک همدیگر با شیوع بیماری مالاریا مقابله کنند. در سال ۲۰۱۷ این مسابقه در هلند برگزار شد و از بازی Pandemic : Rising Tides رونمایی شد که بازیکنان را به عصر صنعت در هلند می‌فرستد تا با سیل‌ها و جزر و مد ویرانگر دریا مقابله کنند.

Pandemic : Rising Tide

در ادامه‌ی سنت این بازی، مسابقه‌ی امسال در ایتالیا برگزار خواهد شد که همزمان با آن از نسخه‌ی جدید این بازی با عنوان Pandemic : Fall of Rome رونمایی خواهد شد. این بازی حاصل کار مشترک مت لیکاک Matt Leacock‌ طراح بازی اصلی و پائولو موری Paolo Mori‌ طراح برجسته و جوان ایتالیایی و خالق آثاری مثل Ethnos و Libertalia است. این نسخه از پندمیک، بازیکنان را به روم باستان می‌فرستد تا با همکاری با یکدیگر تلاش می‌کنند تا مرزهای روم را از گزند هجوم اقوام متجاوز حفظ کنند.

Pandemic : Fall of Rome

در مورد پائولو موری بیشتر بدانید:

 

در این بازی بازیکنان باید با سربازگیری، تقویت استحکام شهرها، پیمان با متحدان، و مقابله با دشمنان، کشورشان را از گزند اقوام آنگلوساکسون‌ و گات‌ و هان و وندال حفظ کنند. این بازی با حفظ گیم پلی بازی اصلی، مکانیزم‌های بسیار جذابی را نیز به آن اضافه کرده‌است.یکی از این تغییرات اضافه شدن تاس به بازی برای نبردهاست که هنوز اطلاعات بیشتری در مورد نحوه‌ی کارکرد آن در دست نیست.

همچنین برای این نسخه یک حالت بازی یکنفره یا سولو طراحی شده‌است که در کنار چند واریاسیون برای بازیکن‌های خبره، پکیج این محصول را کاملتر می‌کند. این بازی که برای ۱-۵ بازیکن قابل بازی است، در پاییز امسال با قیمت حدودی ۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد‌شد.

 

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

لینک کوتاه