رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی بازی چاپی نمکی!

در این مطلب بازی کارتی Thrifty Collector را به همراه نسخه چاپی قابل دانلود آن معرفی می‌کنیم. زحمت ترجمه‌ی قوانین این بازی را آقای نیما مسقدی دوست و همکار عزیزمان در رومیز کشیده‌است.


در رومیز نیوز دو هفته پیش یک بازی چاپی معرفی کردیم با عنوان Thrifty Collector که یک بازی کارتی یک نفره است. این بازی که در سبک جمع‌آوری منابع است تنها ۵۴ کارت دارد و ۲ عدد تاس! در این بازی شما با جمع‌آوری خرت و پرت از دست دوم فروشی‌ها، حراجی‌ها، زیرفروش‌ها، پول‌لازم‌ها و غیره، تلاش می‌کنید تا سود بیشتری عایدتان شود و رتبه‌ی بالاتری در صنف خرت و پرت فروشان کسب کنید.

کارت‌های بازی

حالا آقای نیما مسقدی، دفترچه قوانین این بازی را ترجمه کرده‌اند و عنوان «نمکی» را برای آن انتخاب کرده‌اند که اتفاقا خیلی به آن می‌آید. در مقدمه دفترچه آمده:

«اگر تا حالا در زندگی واقعی یک نمکی نبوده‌اید و کوچه به کوچه به دنبال آهن آلات، ضایعات و یخچال کهنه مردم نگشته‌اید، در این بازی می‏‌توانید این حس را تجربه کنید! اشیای قابل بازیافت، دست دوم، دور انداخته‌شده و خنزر پنزر را پیدا کنید و بخرید و به چند برابر قیمت بفروشید تا به کسب عنوان بهترین نمکی سال مفتخر بشوید و سپس نتیجه را نزد پدر و مادر برده و با افتخار عرضه کنید! (مسئولیت هر آنچه بشنوید با خودتان است).»

نسخه دیجیتال بازی در تیبل‌تاپ سیمولیتور

البته طراح اصلی این بازی یعنی Rachel Bruner نسخه دیجیتال این بازی را هم به رایگان روی شبیه‌ساز Tabletop Simulator قرار داده که اگر این برنامه را دارید می‌توانید از طریق این پیوند آنرا بازی کنید.

فایل‌های قابل دانلود بازی:

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

    • امیررضا رمضانی درح گفته؛
      09:44 1397/08/16

      سلام . پیشنهاد می کنم به یک چاپ و تبلیغات مراجعه کنی تا این کارو برات انجام بدن یک تکنیک ریز با فتوشاپ داره ولی در نهایت یک کم درصد خطا داره ولی خوب درمیاد … باید کارت های چیده شده در اندازه ی کاغذ a4 توی فتوشاپ و crop کنی بعد همون و پرینت بگیری . اینطوری درصد خطاش میاد پایین

  1. لی لی سهم گفته؛
    18:38 1398/07/22

    خوب بنظر میاد.همین که یه نفرست واسه آدمهای تنها یه نعمته.خیلی ممنون ک در اختیار همه مون قرار دادینش.کاش میشد تولید هم بشه

لینک کوتاه