رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

وروردز

داستان بازی: زوزه‌ی کَریهِ گُرگینهای شوم از دوردست‌هایی نه‌چندان‌دور به‌گوش می‌رسد و شما فقط 4 دقیقه وقت دارید تا واژه‌ی جادویی را پیدا کرده و شهر خود را از این تهدیدِ نفس‌گیر نجات دهید؛ شهردار واژه‌ی جادویی را (که می‌تواند گُرگینه را برای‌همیشه از شهرِ شما برانَد) پیدا کرده امّا همین جادو توانِ تکلّم را از او سلب کرده‌است؛ او فقط می‌تواند با دادنِ پاسخ‌های کوتاه بله، خیر، شاید ،خیلی نزدیک وخیلی دور شما را در پیدا کردنِ واژه‌ی جادویی یاری کند. اگر شهروندان بدونِ افشاء شدنِ هویتِ غیب‌گوی شهر، واژه‌ی جادویی را به زبان بیاورند، گُرگینه تا اَبد از شهرِ شما رانده خواهد شد. هدف بازی : پیش از آن‌که زمان به پایان برسد، واژه‌ی جادویی را حدس زده و برنده‌ی بازی شوید؛ البته یک نفر(یا چند نفر) از شما، گرگینه است که نه‌ تنها در کارِ شما اختلال ایجاد می‌کند بلکه واژه‌ی جادویی را نیز می‌داند! اگر نتوانستید واژه‌ی جادویی را پیدا کنید، شانسِ خود را برای پیدا کردنِ گرگینه امتحان کنید(برای این کار فقط یک دقیقه زمان دارید). یک غیب‌گو نیز(کلمه را می داند) و در پیدا کردنِ واژه‌ی جادویی به شهروندان کمک خواهد کرد، امّا او نباید آشکارا عمل کند زیرا اگر گرگینه او را پیدا کند، گرگینه بازی را خواهد بُرد.
Werewords از سری بازی های مافیایی و یک پارتی گیمِ استنتاجیِ مبتنی بر کلمات بوده و در سال 2019 نامزد جایزه ی بهترین بازی اشپیل سال 2019 (2019 Spiel des Jahres) و برنده جایزه ی بهترین پارتی گیم گلدین گیک در سال 2017(2017 Golden Geek Best Party Game Winner) شده است. مکانیزم های اصلی این بازی شامل:(Hidden Roles)،( Roles with Asymmetric Information)،( Traitor Game)،( Variable Player Powers) و (Voting) می باشد.

نقد و بررسی

نقدها منعکس کننده‌ی نظر نویسنده‌ی آن هستند، نه سایت رومیز!

اینجا می‌توانید نقد و بررسی‌های دیگر کاربران را مطالعه کنید. هر بررسی ممکن است به تجربه، آموزش، کیفیت و یا ترکیبی از چند ویژگی بازی مربوط باشد. با مشاهده‌ی عنوان هر کدام می‌توانید به محتوای آن پی ببرید.

همچنین می‌تونید با لایک کردن مطالبی که به نظرتان مفید است به نویسنده‌ی آن انگیزه فعالیت بیشتری بدهید.

اگر مطلبی را غیر مفید یا غیر واقعی تشخیص دادید می‌توانید آن را دیس‌لایک کنید. لطفا در استفاده از دیس‌لایک، جانب انصاف را رعایت کنید.

اگر این بازی را تجربه کرده‌اید می‌توانید نقد و بررسی خودتان را بنویسید. کافی است به بخش پایینی این صفحه بروید و آن را ثبت کنید. اگر برای اولین بار است که قصد دارید نقدی بنویسید حتما ابتدا این مقاله را مطالعه کنید تا دید بهتری نسبت به نوشتن نقد پیدا کنید.

نکات مهم

  • لطفا در نقد خود از ادبیات دوستانه، مشوق، مثبت و شایسته استفاده کنید. 
  • اگر تجربه‌ی ناخوشایندی از بازی دارید، آن را با آرامش و احترام و به دور از توهین و کینه منعکس کنید.
  • در صورت وجود هرگونه نظر توهین‌آمیز، بی‌ادبانه و ناشایست در مورد دیگران مطلب تایید نمی‌شود.
  • در صورت وجود هرگونه توهین نسبت به نژاد، جنسیت، مذهب، ناتوانی، گرایش، زبان و ظاهر افراد مطلب تایید نمی‌شود.

ادمین‌های سایت مجاز به حذف هر مطلبی که به نظرشان با این قوانین ضدیت داشته باشد می‌باشند.

{{ reviewsOverall }} / 5 امتیاز شما (1 نقد)
گیم‌پلی4
زیبایی4
کیفیت4
نقد و بررسی شما برای نقد کردن، وارد شوید
مرتب‌سازی بر اساس:

اولین نفری باشید که نقد و بررسی می‌نویسد.

User Avatar User Avatar
نقد برتر
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

Show more
{{ pageNumber+1 }}
لینک کوتاه