رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قلمرو ستارگان

در Star Realms هر بازیکن نقش فرمانده ناوگانی از سفینه های فضایی را ایفا می‌کند که در میدان نبرد با دشمنان به دنبال حفاظت از قلمرو خود و نابودی سفینه‌های حریف است؛ ناوگان فضایی هر بازیکن دسته ی کارت های اوست. بازیکنان در طول بازی با خرید کارت های قوی و حذف کارت های ضعیف به تدریج ناوگان خود را تقویت می کنند.بازی بصورت نوبتی انجام می شود. هر بازیکن در نوبت خود همه ی کارت های دستش را بازی کرده و می کوشد سپر مغناظیسی حریف را نابود سازد. سپر مغناطیسی هر بازیکن نشان دهنده ی میزان مقاومت او در مقابل حریف و حکم جان او را دارد و هرزمان به صفر برسد بازیکن بلافاصله می بازد. بازی دارای سفینه ها و پایگاه های متنوعی(در 4 رسته:قرمز فرقه ی ماشین ها،زرد امپراطوری ستاره ای،سبز نژاد بلاب،آبی اتحادیه تجاری) است که تجربه ی هر بازی را از دیگری متمایز ساخته و تکرار پذیری آن را بالا می برد.
Star Realms یک بازی کارتی رقابتی جذاب و در سبک Deck Building(دِک بیلدینگ) و برنده ی بهترین بازی دو نفره ی سال 2014 گلدن گیک(2014 Golden Geek Best 2-Player Board Game Winner)،برنده ی بهترین بازی کارتی سال 2014 گلدن گیک(2014 Golden Geek Best Card Game Winner)،نامزد بهترین بردگیم استراتژی گلدن گیک در سال 2014(2014 Golden Geek Best Strategy Board Game Nominee) و نامزد بردگیم سال بردگیم گیک در سال 2014(2014 Golden Geek Board Game of the Year Nominee) بوده و مکانیزم های اصلی آن شامل Card Drafting ، Hand Management ، Take That و صد البته Deck Building می شود.

نقد و بررسی

نقدها منعکس کننده‌ی نظر نویسنده‌ی آن هستند، نه سایت رومیز!

اینجا می‌توانید نقد و بررسی‌های دیگر کاربران را مطالعه کنید. هر بررسی ممکن است به تجربه، آموزش، کیفیت و یا ترکیبی از چند ویژگی بازی مربوط باشد. با مشاهده‌ی عنوان هر کدام می‌توانید به محتوای آن پی ببرید.

همچنین می‌تونید با لایک کردن مطالبی که به نظرتان مفید است به نویسنده‌ی آن انگیزه فعالیت بیشتری بدهید.

اگر مطلبی را غیر مفید یا غیر واقعی تشخیص دادید می‌توانید آن را دیس‌لایک کنید. لطفا در استفاده از دیس‌لایک، جانب انصاف را رعایت کنید.

اگر این بازی را تجربه کرده‌اید می‌توانید نقد و بررسی خودتان را بنویسید. کافی است به بخش پایینی این صفحه بروید و آن را ثبت کنید. اگر برای اولین بار است که قصد دارید نقدی بنویسید حتما ابتدا این مقاله را مطالعه کنید تا دید بهتری نسبت به نوشتن نقد پیدا کنید.

نکات مهم

  • لطفا در نقد خود از ادبیات دوستانه، مشوق، مثبت و شایسته استفاده کنید. 
  • اگر تجربه‌ی ناخوشایندی از بازی دارید، آن را با آرامش و احترام و به دور از توهین و کینه منعکس کنید.
  • در صورت وجود هرگونه نظر توهین‌آمیز، بی‌ادبانه و ناشایست در مورد دیگران مطلب تایید نمی‌شود.
  • در صورت وجود هرگونه توهین نسبت به نژاد، جنسیت، مذهب، ناتوانی، گرایش، زبان و ظاهر افراد مطلب تایید نمی‌شود.

ادمین‌های سایت مجاز به حذف هر مطلبی که به نظرشان با این قوانین ضدیت داشته باشد می‌باشند.

{{ reviewsOverall }} / 5 امتیاز شما (0 نقد)
گیم‌پلی0
زیبایی0
کیفیت0
نقد و بررسی شما برای نقد کردن، وارد شوید
مرتب‌سازی بر اساس:

اولین نفری باشید که نقد و بررسی می‌نویسد.

User Avatar User Avatar
نقد برتر
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

Show more
{{ pageNumber+1 }}
لینک کوتاه