رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اوگا بوگا

بازیکنان در نقش انسان های اولیه هستند که می خواهند با هم ارتباط برقرار کنند(و در نتیجه با زبان،لهجه و حرکات مخصوص به آنها صحبت می کنند)!

کارت‌ها را بُر بزنید و به هر بازیکن کارت بدهید. بازیکن‌ها باید کارت‌ها را بدون این‌که ببینند به‌پشت، جلوی خودشان بگذارند. بقیه‌ی کارت‌ها را به همراه توکن‌ها دَمِ‌دست بگذارید. بازیکنی که صدایش از همه کلفت‌تر است بازی را شروع می‌کند. او یکی از کارت‌های جلوی خودش را برمی‌دارد و به‌رو وسط میز می‌گذارد، طوری که همه آن را ببینند. بعد با صدای بلند، نوشته‌ی روی کارت را می‌خواند و در آخر یک «ها» می‌گوید و یکی از بازیکنانِ دیگر را با دست نشان می‌دهد. بازیکنی که به او اشاره شده، یکی از کارت‌های خودش را روی کارت قبلی در وسط زمین می‌گذارد و کلمه‌های کارت‌های اول و دوم را پشتِ سرهم می‌گوید، بعد می‌گوید «ها» و یک بازیکن دیگر را با دست نشان می‌دهد. تنها شرط این است که نمی تواند بازیکن قبلی را نشان بدهد. بازیکن سوم هم یک کارت می‌گذارد و هر سه کلمه را پشت سرِ هم می‌گوید و بعد از گفتن «ها» نفر دیگری را نشان می‌دهد. این کار آن‌قدر ادامه پیدا می‌کند تا یکی از بازیکنان برنده شود یا یکی از بازیکنان ببازد.
بازیکنی که برنده می شود یک توکن برد دریافت می کند و نوبت بعد یک کارت اضافه تر می گیرد؛ بازیکنی که دو توکن برد بگیرد، برنده نهایی است. Ooga Booga یک پارتی گیم فان با حال وهوای ماقبل تاریخ و برمبنای حافظه با چاشنی بازیگری است.

نقد و بررسی

نقدها منعکس کننده‌ی نظر نویسنده‌ی آن هستند، نه سایت رومیز!

اینجا می‌توانید نقد و بررسی‌های دیگر کاربران را مطالعه کنید. هر بررسی ممکن است به تجربه، آموزش، کیفیت و یا ترکیبی از چند ویژگی بازی مربوط باشد. با مشاهده‌ی عنوان هر کدام می‌توانید به محتوای آن پی ببرید.

همچنین می‌تونید با لایک کردن مطالبی که به نظرتان مفید است به نویسنده‌ی آن انگیزه فعالیت بیشتری بدهید.

اگر مطلبی را غیر مفید یا غیر واقعی تشخیص دادید می‌توانید آن را دیس‌لایک کنید. لطفا در استفاده از دیس‌لایک، جانب انصاف را رعایت کنید.

اگر این بازی را تجربه کرده‌اید می‌توانید نقد و بررسی خودتان را بنویسید. کافی است به بخش پایینی این صفحه بروید و آن را ثبت کنید. اگر برای اولین بار است که قصد دارید نقدی بنویسید حتما ابتدا این مقاله را مطالعه کنید تا دید بهتری نسبت به نوشتن نقد پیدا کنید.

نکات مهم

  • لطفا در نقد خود از ادبیات دوستانه، مشوق، مثبت و شایسته استفاده کنید. 
  • اگر تجربه‌ی ناخوشایندی از بازی دارید، آن را با آرامش و احترام و به دور از توهین و کینه منعکس کنید.
  • در صورت وجود هرگونه نظر توهین‌آمیز، بی‌ادبانه و ناشایست در مورد دیگران مطلب تایید نمی‌شود.
  • در صورت وجود هرگونه توهین نسبت به نژاد، جنسیت، مذهب، ناتوانی، گرایش، زبان و ظاهر افراد مطلب تایید نمی‌شود.

ادمین‌های سایت مجاز به حذف هر مطلبی که به نظرشان با این قوانین ضدیت داشته باشد می‌باشند.

{{ reviewsOverall }} / 5 امتیاز شما (0 نقد)
گیم‌پلی0
زیبایی0
کیفیت0
نقد و بررسی شما برای نقد کردن، وارد شوید
مرتب‌سازی بر اساس:

اولین نفری باشید که نقد و بررسی می‌نویسد.

User Avatar User Avatar
نقد برتر
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

Show more
{{ pageNumber+1 }}
لینک کوتاه