رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی و آموزش بازی لجندری مارول

در این ویدیو بازی کارتی  Legendary: A Marvel Deck Building را معرفی می‌کنیم که در دنیای ابرقهرمانان مارول می‌گذرد و بعد بازی را آموزش هم می‌دهیم.


این بازی کارتی بر اساس شخصیت‌های معروف مارول است و در آن بازیکنان تلاش می‌کنند با کمک همدیگر و جمع‌آوری کارت‌های قوی، ویلن‌ها و دشمنان را شکست بدهند و به هر جان کندن و فلاکتی شده در نهایت خودشان را به غول آخر برسانند که آن هم با یک بشکن همه را به دیار باقی بفرستد و خلاص!

قبلا و در یکی از زوم‌کست‌های مشترک با گروه زومجی در مورد بردگیم‌های ابر-قهرمانی، در مورد این بازی گفته بودیم که می‌توانید از دقیقه ۳ به بعد اینجا آنرا ببینید.

ویدیوی آموزش و معرفی این بازی را گروه زوج بردگیمی یا Board Couple تهیه کرده‌اند که با توجه به اینکه مدت زمان زیادی نیست که محتوای ویدیویی تهیه می‌کنند، سطح کیفی مناسبی را دارا هستند.

دانلود ویدیو از آپارات | دانلود ویدیو از یوتیوب

نظر شما در مورد بازی‌های ابر قهرمانی چیست؟ ترجیح می‌دهید این بازی‌ها همکاری باشند یا رقابتی؟

 

زوج بردگیمی
زوج بردگیمی

«دو حقوق خوانده ی عاشق بردگیم»

همه چی از کاتان شروع شد...
شیرینی بازی زیر دندونمون موند و شد کلید ورود به دنیای جذاب و پرهیجان بردگیم!
حالا، ما شدیم زوجی که اولین و بزرگترین تفریحشون محو دنیای بازیا شدنه!

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. رضا گفته؛
    00:03 1397/09/20

    ممنون بابت ویدئو. این قسمت به نسبت بهتر از قسمت قبلی بود. اما شرمنده که ایراد می گیرم چون بالاتر رفتن کیفیت کارِتون آرزوی ماست. راستش من اصلا احساس صمیمیت باهاتون نمی کنم. یعنی حس و حالی که کار ویل ویتون یا حتی آقای سلامتی خودمون دارند توی اجرا وجود نداره. اگر دقت کرده باشید کار آقای آیین بگیر نگیر داره گاهی خوبه گاهی نه. تا الآن توی این دو قسمت مثل کارهای بدِ آقای آیین بوده. بعدش نمی دونم چی میگن بهش دقیقا، افکته یا چیز دیگه که بین اجرا ها نمایش داده میشه خوبه. قسمت قبلی فقط اولش داشت. امیدوارم هر قسمت بهتر از همیشه به کارِتون ادامه بدید.

  2. پاشازاده - کتابدار بازی گفته؛
    10:55 1397/09/20

    سلام.
    یه سوال برام پیش اومد اینکه چطوری بازی ای که میخواید براش تولید محتوا کنید رو انتخاب میکنید؟ اگه از همین ابتدا یه روال خاص داشته باشید برای مخاطب خیلی خوب میشه. یه سوال دیگه هم اینکه بازی ای که به سختی پیدا میشه بنظرتون ویدیوی آموزشیش خیلی مهمه! بنظرم برای بازی های دیگه ای که وارد ایران میشه ویدیوی آموزشی بسازید. باز همه چی برمیگرده به اون استراتژیتون برای انتخاب بازی. شاید اصلا دوست دارید همینطوری هر بازی که خودتون دوس دارید رو بیاید و محتوای ویدیوی آموزشی براش تولید کنید!… ولی این 2 نکته به نظرم رسید که بگم چون برای خودم به عنوان مخاطب مهمه.
    2 نکته دیگه هم که دیدم اینه که استفاده از عبارات “راه اندازی بازی” ساخت…” یکم فضای بازی رومیزی رو به سمت بازی رایانه ای میبره. به نظرم هرچقدرم که تم بازی رومیزی نزدیک به بازی های رایانه ای باشه، این عبارات نباید استفاده بشه. واژه های “طراح” ، “ناشر” و “چیدمان بازی” خوب و درخورن!
    ببخشید از اینکه طولانی شد.

  3. محمد صالح گفته؛
    12:49 1397/09/20

    سلام من خیلی خوشم اومد از کارتون اگه میشه بازی های پیچیده تر رو هم یاد بدید و همچنین موقع آموزش بازی هم به صورت زوجی کار کنید

  4. امیررضا گفته؛
    20:30 1397/09/20

    سلام
    لطفا آموزش بازی power grid رو هم درست کنید.
    یک سوال
    نشانی شما در اینستاگرام چیست؟

  5. بهنام گفته؛
    00:25 1397/09/21

    با سلام
    خیلی خوب و عالی توضیح دادید آدم غرق بازی میشه مرسی
    فقط یک نکته که امیدوارم لحاظ کنید:
    واقعا آموزش و معرفی این بازی و این دست بازی ها که به قول خودتون خیلی سخت گیر میاد و هر کسی هم تو خونش نداره چه فایده ای داره؟؟ حالا مثلا بازی رو دیدیم خوشمون اومد و قوانینش هم خوب یاد گرفتیم…. خوب حالا از کجا بخریمش؟ کدوم کافه داره؟؟ دست شما درد نکنه آموزش و معرفی خیلی خوبی بود ولی بهتر نیست وقتتون رو روی بازی هایی بزارین که حداقل چهار نفر تو خونه هاشون این بازی رو داشته باشن یا با دیدنش تصمیم برای خرید بگیرن و خریدش براشون راحت باشه!!؟
    این جور بازی هایی که به ندرت دست هر کسی هست واقعا آموزشش بی فایدس چون در کافه بازی راحت یاد میدن حداقل آموزش بازی رو قرار بدین که تهیش برامون راحت باشه و بعد از معرفی شما تصمیم بگیریم که بخریمش یا نه

    • زوج بردگیمی گفته؛
      00:35 1397/09/21

      سلام شاید عمده دلیل معرفی این بازی این بود که قبلا یه ویدئو در مورد بازی های ابرقهرمانی توی سایت رومیز قرار گرفته بود و قرار بود این ویدئو تکمله اون یکی ویدئو باشه…
      حتما سراغ بازی هایی که راحت تر پیدا میشن هم میریم

لینک کوتاه