رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی بازی موبایلی کلاغ پر

دورهم سرگرم شدن، همیشه هم قرار نیست با بازی رومیزی باشه. خب نمیشه خیلی وقتا به خیلی دلایل. این بخش دورِ‌گوشی هم برای همینه؛ برای بازیهای موبایلی كه خاصیت گروهی بازی شدن دارن یا سرگرمیهای دیجیتالی دیگه‌ای كه میتونه باعث شه دورهم جمع شیم و مشتركا خوش بگذرونیم و تجربه‌ای داشته باشیم كه خیلی به تجربه بازی رومیزی نزدیکه: سرگرمی دورهم از نوع دیجیتالی!

 

مگس می‌پره؟ مگس مرده چطور؟ مگسی که به پاش زنجیر بسته شده چی؟؟ مگسی که به پاش زنجیره ولی بال داره چطور؟؟؟ مگسی که به پاش زنجیره ولی بال داره اما توی قفسیه که بهش بالون وصله چی؟؟؟؟

 

بچه که بودیم یه فعالیتی سرگرم‌کننده‌ای داشتیم که یه چیزی بود بین بازی و سرکاری! همه میشستیم دور و یه انگشتمون رو میذاشتیم وسط کنار هم. یه راوی هم بود که اعلام می‌کرد: «صندلی؟» و بعد خودش با رندی می‌گفت: «پر!». در واقع باید سریع تشخیص می‌دادیم که چیزی که راوی میگه پرواز می‌کنه یا نه! اگه پرواز می‌کرد باید انگشتمونو رو از روی زمین بلند می‌کردیم و اگه هم نه که هیچ. البته خود راوی هم مثل این مثالی که زدم تمام تلاششو می‌کرد که همه رو به اشتباه بندازه!

بازی در مراحل بالاتر سکه بیشتری بهتون جایزه میده

حالا بازی موبایلی ایرانی کلاغ‌پر، میشه گفت نسخه دیجیتالی شده‌ای هستش از همین بازی که خب خیلی هیجانش متفاوت شده. این بازی رو امیر سلامتی طراحی کرده. توی این بازی شما یه جعبه اسرارآمیز (تو مایه‌های جعبه جومانجی) پیدا می‌کنین که پره از معماهای کلاغ‌پری! گوی مرموز و درخشان جعبه، با سرعت تصاویری به شما نشون میده که سریعا باید تشخیص بدین که پره یا نپر! از تصاویر ساده مثل مرغ و خر و سوپرمن و پشه شروع میشه و بعد تبدیل میشه به پشه مرده یا اسبی که بال داره یا عقابی که به پاش زنجیر بسته شده! و بعد همینطور سخت‌تر میشه و زمان جواب‌دهی هم کمتر! تعداد آیتم‌های هر تصویر بیشتر میشه و کم‌کم به نقطه‌ای میرسه که باید چهارچشی حواستون به صفحه موبایل باشه تا بتونین جواب درست رو تشخیص بدین. گیم پلی بازی رو می‌تونین توی این ویدئو ببینین:

بازی با یه لامپ روشن (همون جون) شروع میشه و میتونین توی فروشگاه بازی با پرداخت الماس تعداد لامپ‌ها رو بیشتر کنین. خود الماس‌ها رو هم میتونین با بدست آوردن ماموریت‌های بازی (همون اچیومنت) بگیرین. با هر جواب درستی هم که در بازی میدین سکه بدست می‌آرین که درصورت سریع جواب دادن بیشتر هم میشه. سکه‌ها رو میتونین خرج معجون‌های بازی کنین که به شما کمک می‌کنن رکوردتون در بازی رو بیشتر کنین.این بازی چند حالت مختلف بازی میشه: یه نفره، دونفره با یه گوشی و آنلاین! حالت دونفره بخصوص خیلی جذاب و پر از کل‌کله و میتونه در عرض چند ثانیه بین شما و دوستاتون بازی بشه.

گاو مدیتیشن‌کار …………. پَر

 

کلاغ‌پر از نظر بصری هم بازی خوش‌ظاهر و جذابیه. خیلی هم قفلیه و اعتیادآور! کنترلش خیلی ساده‌است، انواع مختلف بازی داره، سریع و بدون معطلیه، تصویرسازیش متفاوته، منوهاش ساده و کاربردی‌ان و… البته همه اینا با چاشنی ایرانی و اریژینال بودن هم همراهه!

 

***این بازی از کافه بازار برداشته شده است***
امیر آئین
امیر آئین

سی سال اول با افتخار به بازی گذشت. حالا یا بازی کردن پای کامپیوتر، یا پای پلی‌استیشن، یا تو گیم‌نت، یا پشت میز بازی. برنامه سی سال دوم اینه که کمی بیشتر تو این سرگرمی فرو برم. ولی این رو یادتون باشه، اگه من فرو برم، تنها نمی‌رم، همتون رو با خودم می‌برم. انقدر پر حرفی می‌کنم، انقدر در ویدئو‌ها دلقک بازی در میارم، انقدر پشت میکروفون‌ها سر و صدا راه می‌اندازم، تا بالاخره تسلیم بشین و مثل من و دوستام، بشینین پای میز بازی.

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. رضا گفته؛
    15:14 1396/04/04

    می گم حالا که خیلی وختا به خیلی دلایل نمی شه بازی رومیزی کرد، چطوره در مورد روش های پاک کردن سبزی به صورت دور همی هم مطلب بزارید. یا حتی دعوا که باعث جمع شدن جمع کثیری از مردم میشه. البته من به شدت توصیه می کنم در مورد دربند رفتن هم بزارید، چون هم دوستان دور هم جمع و هم سرگرم می شن.

  2. حسین عظیمی گفته؛
    18:00 1399/10/07

    سلام ببخشید حالا که بازی از بازار حذف شده لطفا لینک دانلود این بازی رو قرار بدید

لینک کوتاه