رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مدل موی خرس‌های گریزلی یوکان

دسته وسیعی از بازی‌های رومیزی و دور همی که بازی می‌کنیم، می‌رن سراغ موضوعیت‌ها و تم‌های عجیب و غریب و هیجان انگیزی که به مخیله‌مون هم نمی‌رسه. این یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این سرگرمیه فوق‌العادست که من شخصا ازش لذت می‌برم. درسته که می‌شه تو بازی‌های عظیم‌الجسه‌ای مثل Starwars Rebellion و ‌Blood Rage نقش قهرمان‌های داستان‌های تخیلی و اسطوره‌ای رو بازی کرد و برای دقایقی از زندگی‌ کم اتفاق و روزمره فاصله گرفت، ولی خب بعضی اوقات هم غرق شدن توی خواب‌های پریشونی که تمام مدت روی مرز بین کابوس و رویا حرکت می‌کنن هم لذت خاص خودش رو داره.

تو بازی Yukon Salon شما نقش یک سلمون (کسی که در سلمونی کار می‌کنه/  آرایشگر) اهل یوکان رو بازی می‌کنین که سعی می‌کنه با ایده‌های جدیدی که داره، چهره تازه و به‌روزی رو برای مشتری‌هاش درست کنه. اول قبل از اینکه Yukon رو سرچ کنین براتون بگم که یوکان یک منطقه خیلی سرد و جنگلی در شمال غرب کاناداست :)‌ حالا مشتری‌های شما کیا هستن؟ اصلا تو منطقه یوکان کی پیدا می‌شه بیاد سراغ آرایشگر؟

 

 

مشتری‌های شما یک سری چوپ‌بُر (یا بقول یوکانی‌های لامبرجک) و یک مشت خرس گریزلی هستن. بعله خرس گریزلی! مشتری‌ها میان و شما باید از کارت‌های مُد ای که دارین برای چوب‌بُر ها مدل ریش درست کنین و یا برای خرس‌ها مدل مو… خیلی قابل توصیف نیست و شاید بهتر باشه خودتون یه نگاهی بهش بندازین.

این بازی توی کیک‌استارتر دنبال حمایت مردمی ۵۰۰۰ دلاری بوده، ولی خب فقط من نیستم که رویای مدل دادن به موی گریزلی‌ها شب و روزم رو سیاه کرده. این پروژه نهایتا هجده‌هزار دلار حمایت شده.

دانلود نسخه قابل چاپ از گوگل درایو / دراپ باکس

امیر آئین
امیر آئین

سی سال اول با افتخار به بازی گذشت. حالا یا بازی کردن پای کامپیوتر، یا پای پلی‌استیشن، یا تو گیم‌نت، یا پشت میز بازی. برنامه سی سال دوم اینه که کمی بیشتر تو این سرگرمی فرو برم. ولی این رو یادتون باشه، اگه من فرو برم، تنها نمی‌رم، همتون رو با خودم می‌برم. انقدر پر حرفی می‌کنم، انقدر در ویدئو‌ها دلقک بازی در میارم، انقدر پشت میکروفون‌ها سر و صدا راه می‌اندازم، تا بالاخره تسلیم بشین و مثل من و دوستام، بشینین پای میز بازی.

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. چپ دست گفته؛
    20:14 1398/03/14

    ترجمه راهنمای انگلیسی
    به حرفه جدید خود به عنوان یک آرایشگر در سالن یوکان خوش آمدید!
    مشتریان ما در اینجا خرس های گریزلی و جنگلداران هستند. زیباترین آرایش ها و وحشی ترین ریش ها یا(وحشی ترین مو و زیباترین ریش ها) را به آنها بدهید! و برای بهترین آرایشگر شدن در یوکان رقابت کنید
    کارت های آرایش : کارت های آرایش را می توان در دو موقعیت، یا به عنوان ریش های جنگلداران، و یا به عنوان موهای خرس ها بازی کرد. کارت های آرایش دارای ارزش متفاوت برای هر موقعیت و پاداش های مختلفی است که زمانی که یک مشتری آرایش شود فعال می شود. فقط پاداش آرایشگر یا خرس را با توجه به مشتری اعمال کنید. ارقام دیگر را نادیده بگیرید
    قابلیت ها و پاداش ها: قابلیت ها توسط مشتریان اعطا می شود. آنها، بلافاصله وقتی که شما با موفقیت یک مشتری را آرایش کرده و بازی را تمام کنید فعال می شوند. پاداش بلافاصله پس از آرایش داده می شود (فقط در آن نوبت). قابلیت ها بلافاصله اثر می گذارند و ممکن است پاداش متصل را تحت تاثیر قرار دهد.
    به عنوان مثال، قابلیت خرس بنفش این است که هر زمانی که کارتی برمیدارید، یک کارت اضافی به شما می دهد. اگر خرس بنفش با کارتی آرایش شود که پاداش آن به شما اجازه میدهد دو کارت طراحی بردارید در مجموع می توانید زمانی که پاداش را گرفتید سه کارت طراحی بردارید
    1) تنظیم بازی
    1. کارت های مشتری و آرایش را بر بزنید
    2.از مقادیر زیر که کارت های مشتری را به طور تصادفی با توجه به تعداد بازیکنان تعیین میکنند استفاده کنید (بقیه را کنار بگذارید):
    3. بازیکنی که اخیرا موهای خود را برش داده، رنگ کرده یا به صورت دیگری طراحی کرده است، بازیکن شروع کننده می شود. در بازی های بعدی، برنده آخرین بازی شروع کننده است. به هر بازیکن با توجه به موقعیت شروعش به تعداد زیر کارت های آرایش بدهید
    4- چهار کارت مشتری را به صورت تصادفی بردارید و آنها را در یک ردیف در کنار بلوک مشتری قرار دهید. این ردیف کارت های لابی نامیده می شود.
    بازی به سمت چپ حرکت می کند (جهت عقربه های ساعت).
    توالی نوبت ها: در نوبت خود می توانید هر کدام از اقدامات زیر را به هر منظور و به هر میزان که قادر به انجام این کارهستید انجام دهید:
    • یک مشتری بنشانید یا • مشتری روی صندلی خود را آرایش کنید یا • یک کارت آرایشگری را به صورت تصادفی بردارید
    صندلی: یک مشتری را از لابی انتخاب کنید و آن را روی صندلی فرضی، مقابل خود قرار دهید. شما در یک زمان ظرفیت نگه داشتن تنها یک (1) مشتری را روی صندلی مقابل خود دارید مگر اینکه ظرفیت صندلی خود را با قابلیت ارتقاء دهید. اگر شما یک مشتری جدید را قبل از آرایش مشتری اول وارد کنید، باید اولین مشتری را به دسته مشتری ها برگردانید. اگر کمتر از چهار مشتری در لابی وجود دارد، آن مشتری را مستقیما در لابی قرار دهید. وقتی یک مشتری را از لابی برداشتید بلافاصله یک کارت مشتری دیگر در لابی قرار دهید (در صوزت امکان)
    کارت کشیدن: یک کارت آرایش را از بالای صفحه به دست خود ببرید. هیچ محدودیتی برای تعداد کارتهای دست شما وجود ندارد. کارت های آرایش به صورت رو در کنار بلوک آرایش قرار می گیرد. اگر این قسمت خالی شد دوباره آنها را با کارت های سوخته پر کنید. اگر هیچ کارت آرایشی باقی نماند نمی توانید کارت بکشید
    آرایش کردن: یک کارت آرایش را از دست خود را بر روی یکی از مشتریان نشسته خود بازی کنید و تاس بریزید تا ببینید آیا مشتری موافق است یا خیر. مقدار تاس شما باید برابر یا بیشتر از مجموع ارزشهای هر دو کارت مشتری و آرایش باشد. کارت های آرایش باید بالای خرس به عنوان موی سر و جنگلدار به عنوان ریش استفاده شود به طوری که ارزش ها همطراز شود (تصویر را ببینید) اگر تاس شما موفق شد، کارت های مشتری و آرایش جفت شده را در یک طرف خود بگذارید و قابلیت ها و پاداش های آنها را فعال کنید. اگر تاس شما شکست خورد، مشتری را در مقابل خود نگه دارید، اما کارت ارایش را بسوزانید
    ادعا کنید و کارت بسوزانید: یک تاس کم، پایان تلاش آرایشگری شما نیست، فقط به این معنی است که شما باید با مشتری خود در مورد آن آرایش برای شانس مجدد صحبت کنید یا یک کار کوچک دیگر انجام دهید.پس از انداختن تاس، شما میتوانید از دست خود هر میزان که می خواهید کارت آرایش بسوزانید تا نتیجه خود را با هر یک از کارت های سوخته افزایش دهید به این صورت که با هر کارتی که می سوزانید می توانید یک بار دیگر تاس بریزید. برای انجام این کار، شما باید تعدادی ادعای منحصر به فرد (برابر با ارزش آن مشتری) را در مورد اینکه چرا مشتری شما این آرایش را دوست دارد انجام دهید. شما نمیتوانید ادعایی را که خودتان یا دیگر بازیکنان در این بازی گفته اند را تکرار کنید. بله، این به این معنی است که شما باید با کارت روی میز مقابل خود صحبت کنید، به طوری که مطمئن شوید میخواهد مدل موهای مضحک شما را قبول کند.نیاز نیست ادعاهایی که می کنید مثبت باشد، فقط منحصر به فرد و تا حدودی مربوط به مشتری و / یا آرایش باشد. به عنوان مثال، “این سبک با بینی شما خوب است” قابل قبول است، اما می تواند تنها یک بار در کل بازی استفاده شود. در وافع هرچه ادعا مسخره تر باشد بهتر است. بازیکنان زیر ده سال صرف نظر از ارزش کارت تنها باید یک ادعا مطرح کنند.
    پایان بازی: هنگامی که آخرین مشتری لابی نشست، بازیکنی که آن را برداشته به کار خود پایان می دهد. سپس تمام بازیکنان دیگر نوبت نهایی خود را انجام داده و بازی به پایان می رسد. اگر یک مشتری نشسته پس از این اتفاق به لابی بازگردانده شود، بازی همچنان تمام است و سایر بازیکنان باید نوبت پایانی خود را انجام دهند
    امتیاز دهی: برای تعیین امتیاز مجموع ارزش های کارت های مشتری و آرایش به علاوه مجموع امتیازاتی که از قابیت ها بدست آمده را محاسبه کنید. مشتریانی که ارایش نشده اند را محسبه نکنید. بازیکنی که دارای بیشترین امتیاز است، می برد. اگر امتیازها برابر بود بازیکنی که بیشترین امتیاز مشتری را دارد برنده می شود. پس از آن، بالاترین ارزش ترکیبی از یک جفت آرایش و مشتری برنده می شود. اگر هنوز امتیازها برابر است، تبریک می گوییم، شما هر دو به اندازه هم در آرایشگری عالی هستید!

  2. ل.س.د گفته؛
    15:55 1398/07/26

    خخخ باحال بنظر مياد.موندم چرا شركتها كپي بازي هاي اينجوري كه چندان بند و بساطي ندارن و فقط كارتن رو تندتند توليد نميكنن.بازي هاي بورد دار و مادمك دار گرونن و آدم دير ب دير وسعش ميرسه بخره،كارتي ها هم ك قيمت شون مهربونه تنوعشون كمه،كلا ده بيست تا بازي كارتي معروف هست كه آدم بعد از خريدن شون چون ديگه چيزي واسه خريدن گير نمياره احساس پوچي و بي بازي اي ميكنه

لینک کوتاه