رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آموزش بردگیم Five Tribes

در این ویدیو گروه فکروفان روش بازی بردگیم بسیار محبوب «پنج قبیله» یا FIve Tribes را آموزش می‌دهند که یکی از بازی های برتر سبک اروپایی چند سال اخیر بوده که توسط کمپانی Days of Wonder تولید شده است.


بازی Five Tribes یکی از مطرح‌ترین بازی‌های سبک اروپایی چند سال اخیر بوده آن هم به چند دلیل: یکی اینکه ناشر آن Days of Wonder معروف است که سالی یک بازی می‌زند و آن هم معمولا می‌ترکاند. دلیل دیگر هم اینکه طراح بازی کسی نیست جز برونو کاتالا Bruno Cathala یا همان برونوی دست طلایی که دست به خاکستر می‌زند و از آن طلا بیرون می‌کشد.

[cafeboard]

توانایی برونو در تبدیل مکانیزم‌های سنتی به بازی‌های مدرن را از او در کینگدامینو Kingdomino که اینجا توصیفش کرده‌ایم دیده بودیم. حالا در بازی Five Tribes برونو مکانیزم بسیار کهن «نقاله» را تبدیل به یکی از مغز-آب‌کن‌ترین بازی‌های رومیزی کرده و ناشر هم که در زیبایی بازی سنگ تمام گذاشته و نتیجه محصولی زیبا و تو دل برو شده‌است.

ویدیوی آموزش این بازی را گروه فکر و فان یا Fekrofun تهیه کرده‌اند که بزودی ویدیوهای آموزشی بیشتری از آنها برایتان خواهیم گذاشت.

دانلود ویدیو در آپارات

پیشنهاد می‌کنم ابتدای ویدیو را پاز کنید و چند لحظه‌ای به پس‌زمینه و تعداد بازی‌هایشان خیره شده و سپس در بخش نظرات به ما بگویید که ویدیوی آموزشی کدام یکی را دوست دارید تا تهیه کنیم!

فکروفان
فکروفان

فكر كردن رو دوست دارم بخصوص موقع بازی كردن و تا جايی كه بتونم سعی ميكنم به پيشرفت بازی های فكری كمك كنم

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. سپهر مطیع گفته؛
    18:48 1397/11/18

    فکر کنم Betrayal at House on the Hill تو قفسه بود .اگر امکان داره آموزش این بازی رو بزارین.

لینک کوتاه