در این ویدیو بازی کارتی Smile را بررسی میکنیم که نسخهی کپی از بازی به همین نام و یک بازی کارتی با سبک مناقصه است.
بازی Smile یک بازی کارتی سبکوزن و بسیار خانوادگی است که در آن بازیکنان در نقش دارندگان جک و جانوری (!) هستند که حالا جک و جانورهایشان فرار کردهاند و آنها هم به کمک مشتی کرمشبتاب (!!) میخواهند دوباره جانورها را به خانه برگردانند! (یعنی تم این بازی کشنده است!!)
اولین نکته در مورد این بازی این است که بسیار شبیه بازی No Thanks! است و مکانیزم اصلی آن را مناقصه تشکیل میدهد و البته آن وسط مسطها یک Set Collection ریزی هم دارد.
این بازی را همان ناشری کپی کرده که پیش از این بازی محبوب Jaipur را کپی کرده بود و ما هم اینجا بررسیاش کردیم و از کیفیت آن خیلی هم تعریف کردیم. اما آیا Smile هم بازی خوبی است؟ آیا بازی خفنی است؟ آیا کرمهای شبتاب میتوانند جانوران ما را به خانه برگردانند؟ آیا اسکن خوب است؟ آیا کپی درست است؟؟
در راستای پاسخ به این سوالات از شما دعوت میکنم تا به تماشای ویدیوی نقد و بررسی این بازی بنشینید. و البته باز تکرار میکنم که رومیز به بازیهای فیک و کپی امتیاز نمیدهد، فقط بررسی!
تماشای ویدیو در آپارات | تماشای ویدیو در یوتیوب
شما نظرتان در مورد این بازی چیست؟ آیا تا کنون با کرمشبتاب به شکار هیولا رفتهاید؟؟
خییلی بازی باحالیه
اینکه گفتین خییلی نو تنکسه رو قبول ندارم چون شاید قوانین یکم شبیه باشه اما تجربه بازی کاااااااملا متفاوته و میشه گفت خیلی با نو تنکس فرق داره. من به کسایی که نو تنکس رو دارن هم پیشنهاد میکنم چون تجربه ی بازی کااملا یچیز دیگست و من وقتی قوانین رو فهمیدم حس کردم این که همون نو تنکسه ولی دور اولی که بازی کردم دیدم که کاملا منو مجذوب خودش کرد 🙂
اقای سلامتی عزیز لطفا ویدئو ها را زیاد تر مقاله ها کنید
شما بردگیم Avalon را دارین پس چرا برسی نمیکنین
با سلام بازی رکب حدودا چند هفته دیگه میاد؟ با تشکر
مشخص بود از ته دل از این بازی خوشتون نمیاد. بازی های خارجی سنگین تر رو هم بررسی ویدئویی کنید.
سلام لطفا بازی تاجر فرش یا همان مراکش را بررسی کنید
چشم شما جون بخواه
کی با تو بود آخه
سلام
ما ی گروه طراح بازی نوپا هستیم که برای اولین محصولمون که 90% از کاراش انجام شده و نمونه ی اولیه ی تکمیل شدش موجوده,احتیاج به مشاوره داریم.تا بحال که یک سال از تولید این محصول میگذره,هیچ شرکت و ارگانی حتی حاضر به دیدن بازی ما نشدن!ولاه ما فقط مشاوره میخوایم فقط دو دقیقه یکی دو نفر متخصص راجع به بازی و نقاط ضعفش به ما مشاوره بدن ما کارمون را میفته.
تا الان چندین پیام به اقای سلامتی و چندین ایمیل به گروه رومیز ارسال کردم ولی متاسفانه جوابی دریافت نکردم!لطفا,خواهشا اگر جایی رو برای نظر دادن در مورد بازی فکری میشناسید راهنمایی بفرمائید.فراوان ممنون
سلام
دوست عزیز اینکه شما انتظار دارید ارگان و سازمانی بیاد بازیتون رو ببینه توقع نادرستیه.
شما برای آگاهی از نقاط قوت و ضعف بازیتون باید جلسات منظم پلیتست با گروههای مختلف و داوطلب برگزار کنید و به دقت تحلیل کنید.
ما هم در رومیز نه زمان برای اینکار داریم و نه چنین خدماتی ارائه میدیم.
با سپاس
اول خیلی خیلی ممنون که جواب دادین!بعدم اگر برگزاری جلسات پلی تست به این راحتی بود که مشکلی نداشتیم.بازی تست شده و توسط چند ده نفر بازی شده و موفقیت امیز.اما این افراد هیچکدوم متخصص نبودن.تهش منچ و مارپله بازی کردن.متاسفانه محله ی ما علاقه مندان زیادی نداره.ولی بازم ممنون که جواب دادین.حداقل میدونم الان که باید بازی فکری رو بذارم کنار.تکلیفم روشن شد.
فراوان ممنون
در ضمن شرکت هوپا گفتن که باید سل شیت براشون ارسال کنم که کردم و گفتن بررسی میشه جوابشم بعد از 10 روز داده میشه.امروز روز 14 هستش و هیچ خبری از هوپا نشده!
سلام
ما ی گروه طراح بازی نوپا هستیم که برای اولین محصولمون که 90% از کاراش انجام شده و نمونه ی اولیه ی تکمیل شدش موجوده,احتیاج به مشاوره داریم.تا بحال که یک سال از تولید این محصول میگذره,هیچ شرکت و ارگانی حتی حاضر به دیدن بازی ما نشدن!ولاه ما فقط مشاوره میخوایم فقط دو دقیقه یکی دو نفر متخصص راجع به بازی و نقاط ضعفش به ما مشاوره بدن ما کارمون را میفته.
تا الان چندین پیام به اقای سلامتی و چندین ایمیل به گروه رومیز ارسال کردم ولی متاسفانه جوابی دریافت نکردم!رویداد پلی تست رو هم دیر فهمیدم و از دست دادم.لطفا,خواهشا اگر جایی رو برای نظر دادن در مورد بازی فکری میشناسید راهنمایی بفرمائید.فراوان ممنون
جناب سلامتی عزیز شما چرا بردیگم هایی کوچیک را با ویدئو برسی میکننین ولی بردگیم های خفن را با مقاله چرا اخه؟
من مقاله ها را نمیخونم پس لطفا بردگیم های خفن را هم با ویدئو برسی کنین من از طرفداران بردگیمم و این کار بدون شک باعث جذب مخاطب میشه0
سلام
بردگیم شاهراه که قرار بود هوپا از روی تیکت تو راید بزنه چی شد؟
سلام من یک بازی طراحی کردم چگونه به تولید برسانم
من برادرانه میگم.یکساله دنباله تولید بازیمم,هیچکسم حتی حاضر نیست ببینه بازیو که فقط نظر بده!ینی تولید و شراکت و فروش اصن هیچی!الان فهمیدم که یا باید پول داشته باشی که خودت تیراژ بالا تولید کنیو پخش کنی که بگم قبلش نمونه کارتو به ی پخش اسباب بازی نشون بده,یا این که اگه اشنا تو این شرکتای اسباب بازیو نشر داری که برو دریابش!
مقاله های رومیز درباره طراحی بازی رو بخون کمکت میکنن
به دشواری هر هر هر کر کر کر
سلام.
بسیار سایت مفید و زیبایی دارید.
اگه امکانش هست، ويديو آموزش بازی شکارچیان هیولا که ایرانی هم هست رو قرار بديد.
ممنون
سلام. بنظرم این بازی یه چیزی مابین دو تا بازی No thanks و For sale (فروشی) هستش. جسارتا اسکاچ نیست. فکر میکنم شاخت تلفظ درستشه. من چک کردم در بانک مستندات اشخاص کتابخونه ملی هم “شاخت” مستند شده.
سلام
بله بنده در جریانم و به همین دلیل به اون شکل تلفظ کردم تا اشتباه ناشر رو گوشزد کرده باشم. اگر ابتدای ویدیو رو ببینید درستش رو بیان کردم.
سلام اقای سلامتی من تمامی ویدیو های زومجی که شما در ان حضور داشتید دیدم لطفا بیشتر از ان نوع ویدیو ها داشته باشید من عاشق برد گیم هستم
بازی های شما همه عالی هست فقط میشه شمارگان ره به من بدهید که من در شخصی سوال هایم رو از شما بپرسیم
هر سوالی دارید از طریق کانت یا ایمیل مطرح کنید