رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ویدیوی بازی‌های رومیزی ایرانی پیش‌رو

در این ویدیو بازی‌هایی که در ماه آینده بررسی می‌شوند را معرفی می‌کنیم، بازی‌هایی که به تازگی عرضه شده‌اند و در بازار موجود هستند.

همچنین از شما می‌خواهیم که در بخش نظرات به ما پیشنهاد بدهید که کدام بازی‌ها را ترجیح می‌دهید تا زودتر بررسی و معرفی کنیم.

البته غیر از بازی‌هایی که در این ویدیو معرفی کردیم بازی‌های دیگری هم در آستانه‌ی عرضه هستند که بزودی به آنها می‌پردازیم. همچنین ویدیوی بعضی از بازی‌هایی که عرضه شده‌اند (مثل جنگ شاهان، نامه عاشقانه، پی‌شوم و …) را قرار است دوستان ما، یعنی زوج بردگیمی تهیه کنند.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما دوست دارید کدام بازی‌ها را زودتر بررسی کنیم؟

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. علی کیا گفته؛
    13:29 1397/10/20

    ticket to ride رو عیناً مشابه اصلیش تو ایران زدن؟؟؟
    یا مثل گوهر نشان یه کپی خیلی بد هستش؟

      • asimo robot علیرضا زیدوند گفته؛
        13:20 1397/10/21

        گوهر نشان رو با تغییرات جالبی کپی کردند و بسیار بازی جذابی هست

      • علی کیا گفته؛
        10:00 1397/10/22

        اگر نسخه اصلی اسپلندور رو بازی کرده باشید به هیچ وجه از گوهرنشان خوشتون نخواهد اومد.
        خود آقای سلامتی تو رومیز نقدش کردن و دقیقاً مشکلات گرافیکی ای که میگن کاملاً درسته و جزو ایرادات اصلی بازی هستش.
        به نظرم گوهرنشان کسانی رو که اسپلندور رو بازی کرده باشن به هیچ وجه راضی نمیکنه

        • اسماعیل گفته؛
          10:19 1397/10/30

          به عنوان کسی که هر دو نسخه رو بازی کردم، معتقدم این بیشتر مکانیزم بازی ه که به خودی خود جذابه نه صرفاً گرافیکش. با توجه به محدودیتهای تهیه اسپلندور، گوهرنشان جایگزین مناسبیه.

    • لی لی سهم گفته؛
      19:03 1398/07/22

      من هم موافقم با موافقان اسپلندور.من هم اسپلندور رو بازی کردم(هم ورژن اصلی هم یکی از کپی های اسکن شده ش رو) هم گوهرنشان رو و هم یه نسخه ایرانیزه شده دیگه از اسپلندور ب اسما کهربا رو.درنهایت بین همه اینا و نه بخاطر محدودیت بودجه گوهرنشان رو انتخاب کردم و خریدم و رای هشتاد درصد از دوستام هم گوهرنشان بود.گیم پلی و ایرانیزه شدن و ملموس تر بودن تم موزه و گالری نقاشی و قیمت پایینترش ب کنار،ماها عاشق اون گوهرهای شیشه ای رنگارنگش شدیم ک بازی باهاشون خیلی بیشتر از ژتون کیف میده.نسخه ای ک آقا امیر ریویو کردن نسخه قبلی گوهرنشان بود و تو نسخه جدید یه تغییرات مثبتی ایجاد شده.تابلوها دیگه رو پس زمینه دیوار تیره نیستن و کل کارت رو شامل میشن.اسامی طنزآلود تغییر داده شدن.ظاهر گوهرها بهتر شده.قطعا کماکان ایراداتی هست اما بازم بنظر شخص من گوهرنشان یه نسخه ایرانیزه شده خوب از اسپلندوره.همونطور ک دژ یه نسخه ایرانیزه شده خوب از سیتادله.یا لوکوموتیو که یه نسخه خوب تیکت تو رایده.تاجر فرش یه نسخه خوب از مراکشه و نجات جهان(البته نسخه حرفه ایش) یه نسخه خوب پندمیکه.امیدوارم یه همچین نسخه هایی رو بیشتر ببینیم برای بازی های بیشتر مثلا جاماییکا،سنچری ها توباگو،اسمال ورلد و …

  2. asimo robot علیرضا زیدوند گفته؛
    13:43 1397/10/20

    اقا امیر بازی پولسار 2849 رو از کافه برد خریدم اما نمی تونم بازی کنم چون بلد نیستم
    اگه میشه یک ترجمه یا یک اموزش بذارید
    و بازی های پشت سرتون برام سواله که چه بازیی هستند لطفا بگید
    ممنون از توجه شما

  3. A. H. Nobakht گفته؛
    13:51 1397/10/20

    سلام
    مثل همیشه عالی
    من سوشی گو بازی نکردم ولی فکر میکنم بازی ناشتایی چیز خوبی باشه و باید منتظرش باشم !
    یه بازی دیگه که هست و داره عرضه میشه و فعلا مرحله پیش فروش هست، بازی نجات جهان یا همون پندمیک هست
    در صورت امکان بی زحمت ویدیو این بازی رو هم تهیه کنید
    ممنون ❤

  4. Bamdad گفته؛
    13:57 1397/10/20

    به نظر من اول بازار بعد تیکت تو راید
    البته چند وقته تو سایت نیک استارتر گروهی به اسم اوینا ،در حال جذب سرمایه برای تولید نسخه ایرانی بازی پندمیک به اسم نجات جهان هستند و توی اینستاشون همه مراحل کارشون رو میزارن و تا اینجا کیفیت اجزای بازی خوب بوده ولی یکم بنظرم طراحی بعضی تصاویر بازی ضعیفه

  5. سپهر گفته؛
    17:21 1397/10/20

    به نظر من خیلی خوب می‌شه اگر شما هم بازی‌هایی را که زوج بردگیمی ویدئو می‌سازند رو (و برعکس)نقد و بررسی کنید چون اینگونه ما می‌تونیم نظر افراد بیشتری رو در مورد اون بازی بدونیم.

  6. ارشیا گفته؛
    17:57 1397/10/20

    بازی بازار1295 رو ببینم. چون دوست دارم ببینم یک بازی از ساخته ی خود کشور چه شکلیه

  7. ارشیا گفته؛
    18:01 1397/10/20

    بازی بازار 1295 رو دوست دارم ببینم،چون می خوام ببینم یه بازی از خلاقیت های ایرانی ها چه نکات مثبت ومنفی داره

  8. ارشیا گفته؛
    18:13 1397/10/20

    بازی بازار 1295 بهتره زود تر نقد بشه تا ببینیم یک بازی ایرانی چه شکلی خواهد بود

  9. مرتضی علوی گفته؛
    20:51 1397/10/20

    با سلام آقای امیر سلامتی
    من یه بازی درست کردم نمیدونم چجوری و کجا معرفی کنم

  10. امیر علی گفته؛
    08:46 1397/10/21

    پس پی شوم چی اونم هنوز نیومده مال نشر هوپا اونم مورد بررسی قرار بدید
    در ضمن لطفا نذارید این زوج برد گیمی بازی ها رو نقد کنن اصلا ماهر نیستن خود امیر از همه بهتره ولی کلا هر کدوم از بچه های رومیز نقد کنن بهتر از زوج برد گیمیه

    • دکتر بازی(ع.ا.ا) گفته؛
      19:54 1397/10/21

      سلام…
      موافق هستم
      به نظر من کار نقد و بررسی را فقط آقایان سلامتی، آیین و سیروس بخت انجام بدهند بهتر است.
      تشکر از شما

    • رضا زمانی گفته؛
      22:39 1397/10/23

      منم به شدت با شما موافقم
      برای نقد نیاز به تجربه بازی کردن عنوانهای زیاده که با توجه به ویدیوهای زوج بردگیمی مشخصه نبود این تجربه موجب ضعف توضیح بازی ها و نقد و بررسی میشه.
      نکته ای که تو نوشته ها و ویدیوهای امیرها و کامبیز مشخصه اینه که تجربه بازی کردن عنوان های خیلی زیادی رو دارن و از طرفی خود آقای سلامتی دستی هم تو طراحی داره که اینم کارو قوی تر میکنه و کل این تیم سه نفری تجربه تولید بردگیم هم دارن
      دقیقا همین نکات نوشته ها و ویدیوهایی این دوستانو خیلی متفاوت از بقیه نوشته ها و متنایی میکنه که اغلب هم تو اینستاگرام میبینیم. به هر حال هرکسی توانایی نقد و بررسی نداره و حداقل باید 100 تا عنوان درست و درمون بازی کرده باشه و اطلاعاتش جامع باشه و حتی بازی های شاخصی رو هم که بازی نکرده باهاشون آشنایی داشته باشه.
      رومیز خیلی مرجع قوی و قدری هست. به عنوان یه کاربر نظرم اینه که تولید محتوا نباید فدای کیفیت بشه. دیرتر ویدیوهای بهتر ببینیم یا نوشته های بهتر بخونیم بهتر از اینه که مطالب ضعیف بیشتر بشه.

  11. دکتر بازی(ع.ا.ا) گفته؛
    19:58 1397/10/21

    سلام و تشکر از جناب آقای سلامتی.
    اول اینکه ممنون از شما
    دوم اینکه …. خوش به حالم خودم همه این بازی ها را دارم 🙂
    سوم اینکه تیکت تو راید را چند روز پیش خریدم و بازی کردم به نظرم کیفیت خوب و قابل قبولی دار(یک دونه اضافه آکبند برای فروش دارم کسی خواست بگه)
    چهارم اینکه جناب آقای سلامتی من یک ایمیل داده ام، لطفا بررسی و پاسخ دهید.
    و در آخر باز هم ممنون
    برای بررسی هم به نظر من بازار و تیکت تو راید خوب باشد
    موفق باشید

  12. محمد محمدی گفته؛
    01:40 1397/10/22

    الان خیلی وقت نسخه فارسی بازی کتان داره در دو نسخه mdf مقوایی فروخته می شه و با توجه به اینکه خیلی وقته عرضه شده اگه می شه اول اونو بررسی کنید تا معلوم بشه ارزش خرید داره یا نه، بعد از اونم بازی بازار ۱۲۹۵ رو بررسی کنید که آیا یه بازی خوب در داخل کشور طراحی شده یا نه و ارزش خرید داره یا نه بعد از اونم ناشتایی و… همچنین من توی نمایشگاه بازی توی غرفه ی شرکت بازیتا سه بازی مطرح ریسک، کمل آپ و استانبول رو دیدم که باز طراحی کرده بودند و قراره توی چند ماه آینده عرضه کنند اگه می شه قبل از عرضه با شرکتش هماهنگی کنید و بررسیش کنید. فقط اگه می شه بررسی کتان رو توی اولویت بزارید.

    • نیما مسقدی گفته؛
      14:14 1397/10/22

      سلام، قبل از اینکه اقا امیر بخواد نقد کنه سیطره کتان رو بنده به عنوان کسی که هم این محصول و هم کتان اصلی رو داشته خدمت شما عرض کنم که فقط در صورتی که هزینه خرید کتان اصلی رو ندارید این محصول رو تهیه کنید، کیفیت کارت هاش به شدت ضعیفه و باید حتما با چسب پهن بشینید و همه رو چسب کاری کنید، نسخه چوبی رو من دارم که قشنگ پشت تایل ها در اثر برش سوخته و سیاه شده و جعبه که باز میشه بوی چوب سوخته میده، کیفیت قطعات پلاستیکی هم خوب نیست متاسفانه ولی از بقیه کار بهتره، دو تا تاس پلاستیکی از اینا که برای منچ استفاده میشه هم داخلش هست در صورتی که برای این بازی واقعا تاس باید بالانس باشه ولی مثلا نسخه ای که من دارم روی برخی اعداد بیشتر تاس میشینه چون استاندارد نیست ولی نسخه اصلی دو تا تاس بالانس داره، و یه نکته دیگه اینکه مثل تخم مرغ شانسی میمونه خرید سیطره کتان، من و سه تا از دوستان دیگه م این محصول رو خریدیم ، مال هر کدوممنون یه جوره، تاس هاش مال یکی بزرگه یکی تاس کوچیکه، مال یکی کارت های خارجی هم داشت، مالی بقیه نداشت، کلا میشه باهاش بازی کرد فقط، اون حس و حالی که کتان اصلی به ادم میده این اصلا نمیده متاسفانه

      • ایلیا (علی) گفته؛
        19:46 1398/01/17

        به نظرم نمیشه بازی های تولید داخل رو که تو همچین بازاری با هزینه مواد اولیه زیاد و لیبا قیمت هایی خیلی کمتر از نسخه اصلی ارائه میشه انقدر بیرحمانه با بازی اوریجینال مقایسه کرد. من خودم سیطره کتان رو دارم و اونقدرها هم بد نیست به تازگی هم بازی نجات جهان همون پندمیک رو خریدم که اونم به نظرم خیلی خوبه، برای افرادی که نمیتونن یا نمیخوان هزینه هایی در حد 700-800 هزار کنن برای خرید بازی های اصلی این بازی ها قابل قبوله. حمایت کنیم این باز یهارو تا پابگیره کم کم این بازار تو ایران.

        • عسل گفته؛
          09:38 1398/03/16

          اتفاقا من نجات جهانی رو که گرفتم فوق العاده بی کیفیت بود به نظرم و پشیمونم چرا روی پولم نذاشتم بازی به این خوبیو نسخه اصلشو بگیرم،کارتهاش که اصلا بُر نمیخوره به خاطر ضخامت زیادش؛مهره هاشم ابعادشون باهم فرق داره و توش بی دقتی خیلی هست،حتی اون مهره های درمانش بعد چندبار بازی کردن استرس دارم کنده بشه😑با اینکه بازیه ارزونی نیست به نسبت بازیای ایرانی،اما این کیفیته افتضاح کارتو من فقط تو کارتای unoی ۱۵ تومنی تو بازار دیدم!

      • لی لی سهم گفته؛
        19:10 1398/07/22

        من سه تا از کپی های کتان رو بازی کردم.سیطره کتان،مهاجران کاتان و کاتان خالی،بنظرم اونی ک اسمش مهاجران کاتان هست یه سر و گردن از بقیه بالاتره.جعبه و مقسم عالی،تایل های ام دی اف پازلی(ک پازل شون جوریه ک ب هم میخورن)،جاده ها و قطعات چوبی مناسب و باکیفیت،مهره راهزن چوبی و باحال،تاس های خوب،کارتهای با کیفیت مناسب.تنها چیزی ک بعضی ها دوس ندارن شیشه ای بودن اعدادی هست ک باید رو شش ضلعی ها بذاریم ک من اون رو هم دوس دارم.درکل اگه برگردم عقب بازم بجای نسخه اصلی،اینو میگیرم

  13. علی گفته؛
    11:10 1397/10/23

    سلام به نظر من اول بازی بازار و بعد تیکت تو راید و نکته ی خیلی مهم اینه که باز ی نجات جهان داره از روی بازی پندمیک با یه قیمت عالی پیش فروش میشه و ظاهرا خیلی جذاب به نظر میاد حتما راجبش صحبت کنید

  14. مازیار گفته؛
    18:44 1397/10/24

    دوستان و عزیزان با عرض خسته نباشید از شما عزیزان سایت یا کاربران محترم خواهشمندم اگر سایت خوب و مطمئنی برای خرید این بازیها به صورت اینترنتی میشناسند که بازیها رو کامل یا اکثرشون را موجود داشته باشه معرفی کنید ، البته اگر از بعد تبلیغاتی اشکال نداره ، البته بنده تشنه خرید این بازیها هستم و متاسفانه چون تازه متوجه شدم عزیزان زحمت کش و خلاق در ایران هم بازیهای حرفه ای رومیزی را ساختند نتوانستم به جز بازی جالیز آن هم به صورت حضوری بازی دیگری خریداری کنم مخصوصا بازی بی نظیر ( زار ) ، ممنون خواهم شد

  15. علی . ص گفته؛
    23:00 1397/10/25

    من بودجه بسیار محدودی دارم
    به نظر شما پی شوم رو بگیرم یا بازی نجات جهان رو پیش خرید کنم یا وایستم برای لوکوموتیو؟
    لطفا جواب بدید

    • امیر سلامتی گفته؛
      18:54 1397/10/26

      گزینه‌هایی که مطرح کردی خیلی پرت از هم هستن و تقریبا هیچ ربطی به هم ندارن
      پی‌شوم بازی مهمونی و خنده است، نجات جهان بازی همکاری و نسبتا پیچیده است و لوکوموتیو هم که بازی نیمچه استراتژی خانوادگیه.
      ببین چی لازم داری و اون وقت بر اساس نیازت انتخاب کن

  16. محمد گفته؛
    01:46 1397/10/26

    لطفاً زودتر بازیه بازار ۱۲۹۵ رو نقد کنین من بین بازیه بازارو جالیز موندم کدومو بگیرم

  17. شهاب گفته؛
    18:24 1397/10/29

    سلام لطفا اول بازی بازارو نقد کنید و یک سوال:
    آیا بازی تیکت تو راید اومده و اگه اومده از کجا میشه تهیه کرد؟

  18. اسماعیل گفته؛
    12:04 1397/10/30

    سلام آقای سلامتی
    در مورد تیکت تو رایدهای ایرانی که گفتید کدوم نسخه رو بهتر از همه دیدید؟
    نظر شما برامون خیلی مهمه. 😉

  19. علی گفته؛
    18:27 1397/12/20

    بازی نجات جهان رو هم نقد کنید. دو نسخه داره یکی ارزونتر و یکی گرونتر. هر دو نسخه رو تهیه کردم. کیفیت اجزای بازی خیلی خوب بود. حدود 100 تا کارت داره یک سری مهره که از جنس چوب و پلاستیک هست.

  20. آرش گفته؛
    23:32 1398/06/22

    باسلام.این بازی هارو لطفا بررسی کنید:
    کشورگشا و اکسپنشنش،۱۳سرنخ،مظنونان همیشگی،جشن بالماسکه،پناهگاه،ذهن،کهربا،بیستی بار

    • مستر گفته؛
      18:27 1399/07/25

      بازیش عالی هستش
      من بازیش رو دارم براساس گربه های انفجاریه ولی قیمتش نصف گربه های انفجاریه

لینک کوتاه