رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

یه قطره عرق سرد بیوه کلاغ

حدود یک‌سال و خورده‌ای پیش کمپانی بازی‌های ناگوار (Horrible Games) یک بردگیم بر اساس بازی‌های پر طرفدار موبایلی منتشر کرد. منظورم این دسته بازی‌هاییه که توش باید جواهرات یا شکلات یا آب‌نبات و … رنگ‌های مشابه رو به هم بچسبونیم بعد اینا منفجر می‌شن امتیاز میگیریم! فهمیدین کدومارو می‌گم؟ کندی کراش و امثالهم… حالا این بازی یه موضوع خیلی باحال داره. بازیکن‌ها دانش‌آموزان یک کلاس ساخت معجون‌های کیمیایی(!) هستن و هدفشون اینه که با درست‌ کردن بهترین و پیچیده‌ترین معجون‌ها، از معلم کلاس که یک پروفسور دیوانه‌‌ست بیشترین نمره و امتیاز رو بگیرن.

pic2730117

باحالیه بازی به اینه که اون تجربه‌ای که از بازی‌های موبایلی این مدلی دارید رو با یک جعبه‌ی باحال شبیه سازی کرده. مواد اولیه‌ای که برای درست کردن معجون‌های مختلف نیاز دارید یک سری تیله به رنگ‌های مختلف هستن و این تیله‌ها توی یک جعبه بصورت رندوم چیده شدن. شما تو نوبتتون یکی از این تیله‌ها رو بر می‌دارین و باهاش معجون می‌سازین. نکته‌ای که بازی رو باحال می‌کنه اینه که اگه با برداشتن یک تیله باعث بشین که تیله‌های همرنگ با همدیگه تماس پیدا کنن این مواد اولیه منفجر می‌شن و شما می‌تونین همه‌ی اون تیله‌ها رو بردارین. اینجوریه که می‌تونین معجون‌های مختلف و باحال بسازین و امتیاز بگیرین. معجون‌های مختلف هم بهتون کلی امتیاز می‌دن و هم در ادامه بازی بهتون قابلیت‌های جدید و باحال می‌دن. کلا این بازی در عین سادگی خیلی خلاقانه و هوشمندانه‌ست.

pic3078306

حالا چرا الان دارم راجع به یک بازی یک سال و خورده‌ای پیش حرف می‌زنم… چون به تازگی نسخه دیجیتال بازی‌ هم منتشر شده و شما می‌تونین این بازی باحال رو روی موبایل یا تبلت خودتون بازی کنین. تازه اگه بخواین می‌تونین آنلاین بازی کنین و با دوستاتون یا دیگران رقابت کنین.

این لینک دانلود بازی برای نسخه iOS و اینم نسخه‌ی اندرویدش.

 

screen696x696

امیر آئین
امیر آئین

سی سال اول با افتخار به بازی گذشت. حالا یا بازی کردن پای کامپیوتر، یا پای پلی‌استیشن، یا تو گیم‌نت، یا پشت میز بازی. برنامه سی سال دوم اینه که کمی بیشتر تو این سرگرمی فرو برم. ولی این رو یادتون باشه، اگه من فرو برم، تنها نمی‌رم، همتون رو با خودم می‌برم. انقدر پر حرفی می‌کنم، انقدر در ویدئو‌ها دلقک بازی در میارم، انقدر پشت میکروفون‌ها سر و صدا راه می‌اندازم، تا بالاخره تسلیم بشین و مثل من و دوستام، بشینین پای میز بازی.

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

    لینک کوتاه