رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

از تاریکی می‌ترسی؟

شما در بردگیم Sub Terra نقش یک گروه غارنورد رو بازی می‌کنین که در اعماق زمین گیر افتادین. همه جا تاریکه و تنها نور چیزی نیست جز، نور چراغ قوه‌های شما. ولی اونا هم خیلی دوام نمیارن. زمان محدوده و شما باید با کمک هم موانع مهلک رو پشت سر بذارید تا بالاخره راه خروج رو پیدا کنید. قبل از این که چراغ قوه‌ها خاموش بشه یا بدتر از اون، به چنگ موجودی ظلمانی بیفتین…

 

 

هر شخصیتی که انتخاب می‌کنید، قابلیت‌های ویژه‌ی خودش رو داره. کارایی که می‌تونید در نوبتتون انجام بدید هم ایناست: یکی از کاشی‌ها (Tile) را رو کرده، در محل مورد نظرتون بذارید. حرکت کنید. یکی از کاشی‌ها رو کاوش کنید. به زخم‌هاتون رسیدگی کنید. و در نهایت این که فرار رو بر قرار ترجیح بدید و «بدوید». البته که صرف بودن در چنین فضای تیره و تاری به این معنیه که خطر در کمین شماست. پس، در پایان هر دور از بازی یکی از کارت‌های «مخاطره» رو می‌کشید و منتظر هر اتفاقی می‌بایست باشید.

SubTerra-CoverArt-01LowRes_slice1

 

زمانی که آخرین کارت «مخاطره» رو می‌کشید، به این معناست که چراغ قوه‌هاتون باتری خالی کرده و دیگه وقت چندانی ندارید. به نفعتونه که نزدیک به محل خروج باشید وگرنه شانسی برای زنده موندن نخواهید داشت.

پوستر فیلم سینمایی Descent که داستانش بسیار نزدیک به بازی Sub Terra است

پوستر فیلم سینمایی Descent که داستانش بسیار نزدیک به بازی Sub Terra است

 

Sub Terra یک بردگیم با فضایی ترسناکه برای 1 الی 6 نفر که در اون، شما به مدت 1 ساعت برای بقای خودتون تلاش می‌کنید. در زمان نوشتن این خبر روی سایت کیک استارتر به دنبال جذب سرمایه تولیده و با این که هنوز خیلی مونده تا کمپین به پایان برسه، بسیار بیشتر از مبلغ اولیه مورد نیاز خودش سرمایه جمع کرده.

دانلود کتابچه قوانین و فایل‌های مورد نیاز برای ساخت بازی: گوگل درایو / دراپ باکس

کامبیز سیروس بخت
کامبیز سیروس بخت

آغاز آشنایی‌اش با دنیای بازی‌های رومیزی از زمانی شروع میشه که روی بازی‌های استراتژیک آنلاین کار می‌کرده. دورانی که «تراوین» در اوج محبوبیت خودش بوده. در مصاحبه‌ای طراح بازی تراوین منبع الهام خودش رو بازی «کاتان» اعلام می‌کنه. سوال پیش میاد که کاتان دیگر چیست و مگه جز مونوپولی و ریسک بازی فکری دیگری هم داریم؟ همین سوال به ظاهر ساده، سرگرمی و بلکه هم زندگی‌اش رو یکسره تغییر میده...

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. قائدی گفته؛
    15:10 1399/09/29

    با سلام و خسته نباشید میشه اموزش این بازی هم بزارید حتی پی دی اف هم اوکی هست به زبان فارسی

لینک کوتاه