رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نیم‌نگاه زومجی و رومیز: اسم کارتیل

در سومین نیم‌نگاه مشترک با تیم خلاق زومجی، نشستیم پای بازی اسم کارتیل که یک بازی دورهمی خنده‌دار خانوادگی است با چهار و اندی روش بازی!


نیم‌نگاه مجموعه‌ای از برنامه‌های زومجی است که در آن یک بازی نمایش داده می‌شود و کل بازی از اول تا آخر بازی می‌شود. این سومین نیم‌نگاه زومجی است که با محوریت یک بازی رومیزی برگزار می‌شود. برای این قسمت بازی کارتی اسم کارتیل را انتخاب کردیم که یک بازی اریجینال بر اساس اسم فامیل سنتی است و توسط علیرضا پوراسد طراحی شده و قبلا اینجا نقد و بررسی‌اش کرده‌ایم.

[madamak]

اسم کارتیل نه به کاغذ احتیاجی دارد و نه به مداد! فقط با دو دست کارت بازی می شود و چهار روش برای بازی دارد که یکی از یکی هیجان انگیزتر و خلاقانه تر هستند! در این ویدیو ما سه روش هردمبیل (یک بازی همزمان)، بازوکارت (یک بازی تیمی)، و کارت شانسی (یک بازی نوبتی رقابتی) را بازی کردیم.

حالا با تشکر ویژه از اعضای دوست‌داشتنی زومجی، شما را به دیدن این نیم‌نگاه دعوت می‌کنم!

دانلود ویدیو از آپارات  | دانلود ویدیو از یوتیوب

 

در ضمن می‌توانید این اپیزود رومیزشو که در آن این بازی را با خود شخص طراح بازی می‌کنیم ببینید و روش پنجم بازی را هم یاد بگیرید!

رومیز شو – اسم کارتیل

شما چه بازی‌هایی را برای نیم‌نگاه‌های بعدی پیشنهاد می‌دهید؟

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. pejmanmm گفته؛
    14:56 1398/01/17

    ممنون امیر جان و تیم زومجی، اصلا روش هردمبیل و بازو کارت را دوست ندارم و به نظرم جذابیتی ندارن، برای نیم نگاه های بعدی هم camel up یا beasty bar یا استوژیت یا دژ یا نجات جهان بازی کنید

  2. محمد حسین گفته؛
    17:07 1398/01/18

    سلام آقای سلامتی من میخوام یه بردگیم خوب بخرم به نظر شما blood rage بهتره یا doom یا city of horror البته کیفیت هم مهمه لطفا جواب بدین

  3. Aryan گفته؛
    12:44 1399/04/14

    سلام آقای سلامتی بزرگوار من طرفدار دو آتیشه شما هستم و همیشه در بازی های رومیزی شما را دنبال میکنم.تیم باحال زومجی هم دست کمی از شما ندارند و همه خیلی شاد و مفرح هستند.من یک توکن افتخار به اون ها میدم. 😂.آقای سلامتی یه سوال و پرس و جو بکنید ببینید میتونید بازی جالیز یا استوژیت رو بازی کنید؟؟
    این بازی ها دو بردگیم واقعا برتر ایران هستند.

لینک کوتاه