رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آموزش بردگیم آزول

در این ویدیو گروه فکروفان روش بازی بردگیم بسیار محبوب «آزول» یا Azul را آموزش می‌دهند که یکی از پرافتخارترین بازی‌های سال گذشته بوده و هم اکنون در رتبه‌ی یک بازی‌های خانوادگی بردگیم‌گیک جاخوش کرده‌است.


بازی آزول از آن دست بازی‌هایی بود که در سال گذشته عرضه شد و از همان بدو عرضه مشخص بود که قرار است به یک بازی کلاسیک و ماندگار تبدیل شود. این بازی انتزاعی از آن جهت که لباس بسیار زیبایی از تم کاشی‌کاری بر آن پوشانده شده و با کاشی‌های زیبا و ظاهر دل‌فریب تزیین شده‌بود، به سرعت پیش‌بینی‌ها را به واقعیت بدل کرد و جایزه بهترین بازی سال آلمان یا Spiel des Jahres را از آن خود کرد.

[madamak]

این بازی با دارا بودن المان‌های کوچکی از سبک‌های متنوع، مانند یک آش خوش‌طعم از تجربیات گوناگون گیمی، توانست خود را به راحتی به بازی رتبه یک بازی‌های خانوادگی برساند. در مورد ویژگی‌های این بازی قبلا اینجا بیشتر گفته‌ایم.

ویدیوی آموزش این بازی را گروه فکر و فان یا Fekrofun تهیه کرده‌اند.

دانلود ویدیو در آپارات

پیشنهاد می‌کنم ابتدای ویدیو را پاز کنید و چند لحظه‌ای به پس‌زمینه و تعداد بازی‌هایشان خیره شده و سپس در بخش نظرات به ما بگویید که ویدیوی آموزشی کدام یکی را دوست دارید تا تهیه کنیم!

فکروفان
فکروفان

فكر كردن رو دوست دارم بخصوص موقع بازی كردن و تا جايی كه بتونم سعی ميكنم به پيشرفت بازی های فكری كمك كنم

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. pejmanmm گفته؛
    12:59 1398/01/08

    ممنون از گروه فکر و فان که کارشون عالی هست، قبلا این ویدیو را در اپارات گروه فکروفان دیده بودم و تشکر ویژه از شهاب و کیمیا که کارشون عالیه، ممنون از رومیز و امیر سلامتی عزیز، لطفا اموزش بردگیم های جدید 2018 هم بذارید مثلا یک بازی کارتی عالی دیدم به نام belratty که خیلی خوشم اومد و اگه معرفیش کنید عالی میشه

  2. مهدی گفته؛
    13:38 1398/01/08

    سلام تو دو خط اخر زیر ویدئو نوشتین(پیشنهاد می‌کنم ابتدای ویدیو را پاز کنید)
    پاز رو درستش کنین

    • امیررضا رمضانی گفته؛
      01:17 1398/01/09

      درووود . شما می تونی با انجام مراحل اساسی و اولیه طراحی بردگیم مثل تعیین موضوع و هدف بازی تعیین مکانیک یا مکانیک های مناسب برای بردگیم و بعد از پلی تست های مکرر و لازم نسخه ی اولیه ی بازی خودت و طراحی کنی . در نهایت با درست کردن یک سل شیت درست و حسابی اون رو به ناشرین این حوزه معرفی کنی تا در صورت تایید وارد مرحله ی گرافیک و درنهایت چاپ بردگیم شما بشن .

لینک کوتاه