رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی بازی رومیزی «ارباب حلقه‌ها: سفر به سرزمین میانه»

در این مقاله بازی Lord of the Rings: Journeys in Middle-Earth را معرفی می‌کنیم که یک بردگیم جدید بر اساس دنیای ارباب حلقه‌هاست که مانند بازی Mansions of Madness در سبک همکاری است و با یک اپ اداره می‌شود.


«سایه‌ی مخوفی در حال خزیدن و پیشروی در سرزمین میانه است و شایعات حاکی از حضور شیاطین موردور در دنیای الف‌ها و دورف‌ها و انسان‌هاست… سرزمین میانه به قهرمانانی نیاز دارد تا بر این فساد در حال گسترش فائق آیند…»

 

شرکت فنتزی فلایت Fantasy Flight ناشر بازی‌های پر زرق و برقی مثل سری «جنگ ستارگان» Star Wars و سری بازی‌های «بازی تاج و تخت» Game of Thrones به تازگی بردگیمی بر اساس دنیای «ارباب حلقه‌ها» معرفی کرده که یک بازی رومیزی کاملا همکاری است و دقیقا طبق حدسی که احتمالا زده‌اید بازیکنان را در قالب فرودو، گیملی و دیگر یاران حلقه برای ماجراجویی و سفری مخاطره‌آمیز در دل سرزمین میانه، برای نابودی حلقه و البته رویارویی با سائوران ستمگر و از خدا بی‌خبر، قرار می‌دهد.

در این بازی با عنوان Lord of the Rings: Journeys in Middle-Earth ، هر کدام از بازیکنان یکی از ۶ یار حلقه را انتخاب می‌کنند که قابلیت‌ها و توانایی‌هایی مخصوص به خود دارند، و در طی بازی با کشف و جستجو در سرزمین‌های جدید، رویارویی با خطرات در کمین، نبرد با دشمنان بی‌شمار، و نیز تعامل و رفاقت زدن با اهالی، تلاش می‌کنند تا ماموریت خود را انجام دهند.

اولین ویژگی که سبب می‌شود به این بازی، در بین خیل بی‌شمار بازی‌های ارباب‌حلقه‌هایی، با نگاه دیگری بنگریم این است که این بازی احتمالا شباهت بسیاری در روند و مکانیزم به دیگر بازی محبوب فنتزی فلایت، یعنی Mansions of Madness دارد و دقیقا مانند آن بازی از یک اپلیکیشن کمکی سود می‌برد که گسترش دنیای بازی و دشمنان و غنائم بازی را کنترل می‌کند.

در مورد بازی عمارت جنون یا Mansions of Madness اینجا به تفصیل گفته‌ایم.

 

در طی بازی بازیکنان با کمک اپ مذکور، گوشه‌های خاصی از دنیای میانه را کشف می‌کنند و گاها ممکن است اپ بی‌اعصاب باشد و یک اورک خونخوار و یا یک غار سرد و نمور و یا کوهی مه‌گرفته و هولناک برای بازیکنان رو کند و گاهی خوش‌خلق باشد و غنیمتی، طلسمی، شمشیری چیزی را سر راهشان قرار دهد.

هر دست بازی که حدود یک‌ساعت طول می‌کشد یک ماجرای منحصر بفرد از یک کمپین عظیم است که حماسه‌ی یاران حلقه را روایت می‌کند. یکی از ویژگی‌های جذاب دیگر بازی این است که با وجودی که هر شخصیت بازی یک قابلیت خاص خود را دارد، می‌تواند در هر کمپین توانایی خود را تغییر هم بدهد. مثلا اگر فرودو یک بار در نقش رهیاب بازی کند، دفعه‌ی بعد می‌تواند مثلا نقش شکارچی را بردارد و با توجه به اینکه دک کارت‌های شکارچی کاملا متفاوت است، بازی کاملا متفاوتی را تجربه کند.

این بازی در حال حاضر در مرحله‌ی پیش‌فروش است و قرار است در بهار عرضه شود. قیمت بازی را اگر می‌خواهید بدانید اول بگویم که قابلتان را ندارد… حالا یک تن بزن اگر پسندیدی صحبت می‌کنیم… باشه بخدا… ۱۰۰ دلار ناقابل!! که البته با توجه به وجود ۲۵ مینیاتور و کوهی از قطعات ریز و درشت آنقدرها هم بالا نیست. قابلیت تکرارپذیری بالای بازی به لطف ویژگی‌های متنوع هر کاراکتر، کمپین‌های متعدد، و ماموریت‌های فرعی که اپ بازی در جایجای نقشه ارائه می‌دهد، احتمالا این بازی را تا سال‌ها به ماندگارترین بردگیم بر اساس دنیای ارباب حلقه‌ها تبدیل خواهد کرد.

 

اطلاعات بازی

  • تعداد بازیکن: ۱-۵ نفر
  • زمان بازی: ۶۰ دقیقه
  • مناسب برای: +۱۴ سال
  • وابستگی به زبان: بالا

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. رضا گفته؛
    21:56 1397/10/29

    آقای سلامتی شما هفته پیش یه ویدئو منتشر کردید قرار بود 4تا بازی ایرانی معرفی کنید من تو این هفته هی اومدم سر زدم دیدم نه این ویدئو ها هنوز منتشر نشدن

    • امیر سلامتی گفته؛
      11:53 1397/12/26

      سلام دوست عزیز
      پیغامت رو دیر دیدم. فکر کنم الان تمام اونایی که گفته بودم رو ویدیوش رو گذاشتم. غیر از کشورگشا که حالا تو برناممون هست.

  2. کانامه گفته؛
    18:48 1397/12/21

    سلام اقای سلامتی
    این بازی عالیه
    لطفا رومیزشو از بازیهای زامبی مثل dead winter بزارید ممنون

  3. محمد رضا عبادی گفته؛
    19:44 1398/04/09

    ببخشید این بازی را چگونه میتوان خرید؟زیرا در سایت مآدمک موجود نیست.

لینک کوتاه