رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نیم‌نگاه زومجی و رومیز: بازی کاستل

در اولین نیم‌نگاه مشترک با تیم خلاق زومجی، نشستیم پای بازی رفاقت خراب‌کن و حرص‌درآر کاستل! یک دست کامل بازی کردیم و خنده‌های عصبی تحویل همدیگر دادیم!


در راستای همکاری‌های مشترک بین رومیز و زومجی، این بار تصمیم گرفتیم تا یک نیم‌نگاه مشترک تهیه کنیم. نیم‌نگاه مجموعه‌ای از برنامه‌های زومجی است که در آن یک بازی نمایش داده می‌شود و کل بازی از اول تا آخر بازی می‌شود. این اولین نیم‌نگاه زومجی است که با محوریت یک بازی رومیزی برگزار می‌شود. برای این قسمت بازی کارتی کاستل را انتخاب کردیم که هم یادگیری آن ساده است و هم هیجان کافی برای نمایش را داراست. این بازی را در آخرین زوم‌کست مشترک با زومجی هم معرفی کردیم.

[madamak]

در طی این بازی اتفاقات جالب زیادی افتاد و حرص‌ها خورده شد و رگ‌های گردن بیرون زد! با اینکه تمام این اتفاقات به لطف وجود سرگرمی دوست‌داشتنی ما، یعنی بازی رومیزی، رخ داد ولی فراموش نکنیم که تمام این زیبایی و سرخوشی و تجربه‌ی بی‌نظیر، در واقع از دل جادوی انسان‌های دور میز و دوستی و لحظات مشترک بیرون می‌آید!

حالا با تشکر ویژه از اعضای دوست‌داشتنی زومجی، شما را به دیدن این نیم‌نگاه که به قول نادر امرائی عزیز «جذاب، پر از دوستی (!) و هیجان‌انگیز است» دعوت می‌کنم!

دانلود ویدیو از آپارات  | دانلود ویدیو از یوتیوب

احتمالا این سری فعالیت مشترک با تیم زومجی در راستای تولید نیم‌نگاه را همچنان ادامه دهیم. پس اگر پیشنهادی در مورد بازی‌های بعدی، یا نظراتی در مورد خود برنامه دارید با ما در میان بگذارید.

در ضمن می‌توانید ویدیوی معرفی این بازی را در زوم‌کست ویژه‌ی بازی‌های دونفره در لینک زیر ببینید، همچنین تماشای ویدیوی نقد و بررسی بازی را هم پیشنهاد می‌کنم که امیر آئین در آن به نکات خوبی در مورد ویژگی‌های بازی اشاره می‌کند.

زومیز : معرفی بردگیم‌هایی برای بازی دونفره

معرفی و بررسی بازی کارتی کاستل

شما چه بازی‌هایی را برای نیم‌نگاه‌های بعدی پیشنهاد می‌دهید؟

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. abolfazl200017 گفته؛
    14:11 1397/10/14

    عدداش خیلی رو مخن
    چرا چیز به این سادگی رو درست انجام ندادن
    به نظر شما تو چاپ های بعدی این مورد رفع میشه؟!

  2. سپهر گفته؛
    15:34 1397/10/15

    پیشنهاد من برای نیم‌نگاه‌های بعدی دو بازی دژ و camel up است؛چون گویا این تیم به بازی‌هایی علاقه دارند که مدام بروند روی مخ یکدیگر.البته بازی‌های خودتان را نبرید چون مججدا آن‌ها را از دست می‌دهید.

لینک کوتاه