رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی بازی اسم فامیل

در این ویدیو بازی «اسم فامیل بازی» را معرفی می‌کنیم که جدیدترین بازی نشر دورهمی است که از بازی قبلی آنها یعنی شب مافیا، بسیار لذت برده‌بودیم.

«اسم فامیل بازی» برداشت جدیدی است از بازی دورهمی قدیمی اسم فامیل که همیشه در حضور اقوام و خانواده روی کاغذ بازی می‌کردیم و در آن گزینه‌ی پیکان پلاستیکی، یکی از گزینه‌های محبوبِ اشیا با حرف پ بود!

اما «اسم فامیل بازی» با انواع کارت‌های جدید و روش‌های متنوع برای بازی، تلاش کرده تا یک پکیج ویژه (مانند شب مافیا) برای این سرگرمی کهن باشد.

آیا «اسم فامیل بازی» بازی موفقی است؟ آیا ما به اندازه‌ی شب مافیا از آن خوشمان آمد؟

برای اینکه نظر رومیز در مورد این بازی را بدانید ویدیوی  نقد و بررسی ما را ببینید:

دانلود ویدیو از آپارات  | دانلود ویدیو از یوتیوب

نظر شما در مورد «اسم فامیل بازی» چیست؟ به نظرتان تبدیل بازی‌های قدیمی به بردگیم‌های مدرن چقدر می‌تواند برای فرهنگ بازی‌های رومیزی ما مفید باشد؟

[madamak]

امیر آئین
امیر آئین

سی سال اول با افتخار به بازی گذشت. حالا یا بازی کردن پای کامپیوتر، یا پای پلی‌استیشن، یا تو گیم‌نت، یا پشت میز بازی. برنامه سی سال دوم اینه که کمی بیشتر تو این سرگرمی فرو برم. ولی این رو یادتون باشه، اگه من فرو برم، تنها نمی‌رم، همتون رو با خودم می‌برم. انقدر پر حرفی می‌کنم، انقدر در ویدئو‌ها دلقک بازی در میارم، انقدر پشت میکروفون‌ها سر و صدا راه می‌اندازم، تا بالاخره تسلیم بشین و مثل من و دوستام، بشینین پای میز بازی.

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. علی گفته؛
    13:58 1397/07/24

    سلام
    ممنون از شما و سایت خوبتان…
    ببخشید یک سوال داشتم
    من بازی های tobago و kilt castle و marrakech و vikings on board و داروغه ناتینگهام(فارسی) را دارم.(همه نو و آکبند هستند)
    میخواستم ببینم کجا میتوانم این بازی ها را بفروشم یا معاوضه کنم؟
    ممنون از مطلب مفیدتون
    اینم شماره تماسم
    09102620120
    بازم ممنون

  2. رضا گفته؛
    00:53 1397/07/25

    اجراتون توی این قسمت اصلا خوب نبود. دست ها به شدت رو مخ بودند. البته من کلی خندیدم چون این بلای دست به هم خوردن ها سرم اومده. در مورد این تیکه آخر باید بگم به نظر من حرکت خیلی خوبیه و حداقل نکته مثبتش چهارچوب دادن به بازی های بی چهارچوبی مثل همین اسم فامیل می مونه. البته گروه باهمزی قبلا یک کاری با سنگ کاغذ قیچی کرده بود که خیلی جالب به نظر نمی اومد ولی باز دیوان خوب بود.

لینک کوتاه