رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

انتقام میان کهکشانی

شاید شما هم این طوری باشید؛ شب‌ها پیش از خواب به دنبال سرگرمی‌ای، هر چند کوتاه، کانال‌های تلویزیونی را بالا و پایین کنید، کتاب یا مجله‌ای ورق بزنید (به امید آن که روزی بالاخره آن را تمام خواهید کرد)، به رادیو یا پادکست گوش دهید، یا مثل نگارنده کانال‌های یوتیوب را زیر و رو کنید. در یکی از همین یوتیوب گردی‌ها به «انتقام میان کهکشانی» (Intergalactic Nemesis) برخوردم. چند دقیقه اول در تکاپو بودم که سر در بیاورم دقیقاً با چه موجودی طرف هستم؟ به عبارت بهتر سوال اساسی این بود که:

دارم کمیک میخونم؟ نمایش رادیویی گوش میدم؟ یا اجرای زنده میبینم؟ اصلاً اون یارو که با خنزر پنزرهای دور و ورش همزمان صداسازی می‌کنه، چی میگه اون وسط؟!

 

 

و زمانی که بالاخره دوزاری من افتاد، دیگر نتوانستم از تماشای باقی این ملغمه، که سازندگان آن عنوانش را «لایو اکشن کمیک» گذاشته بودند، دست بکشم و عین هفده قسمت آن را یکجا با ولع بلعیدم! واقعیتش این که ترجیح میدهم (احتمالاً شما هم همین طور) که خودتان بدون شرح و تفصیل بیشتر قسمت اول را تماشا کرده و حظ کنید:

 

دیدید؟ پسندیدید؟ پس برای دیدن شانزده قسمت باقیمانده، پلی لیست «انتقام میان کهکشانی» را در یوتیوب ببینید. برای اطلاعات بیشتر هم می‌توانید سری به سایت رسمی برنامه بزنید و در نهایت، اگر علاقه دارید مطالب بیشتری در سایت رومیز در مورد «کمیک» بخوانید، حتماً در بخش نظرات به ما بگویید.

 

بعدالتحریر: راستی به آن بنده خدای صداساز هم  Foley Artist گفته می‌شود.

کامبیز سیروس بخت
کامبیز سیروس بخت

آغاز آشنایی‌اش با دنیای بازی‌های رومیزی از زمانی شروع میشه که روی بازی‌های استراتژیک آنلاین کار می‌کرده. دورانی که «تراوین» در اوج محبوبیت خودش بوده. در مصاحبه‌ای طراح بازی تراوین منبع الهام خودش رو بازی «کاتان» اعلام می‌کنه. سوال پیش میاد که کاتان دیگر چیست و مگه جز مونوپولی و ریسک بازی فکری دیگری هم داریم؟ همین سوال به ظاهر ساده، سرگرمی و بلکه هم زندگی‌اش رو یکسره تغییر میده...

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

    • رضا گفته؛
      20:20 1396/12/15

      حالا آقا کامبیز یه چیزی به شوخی گفتن شما چرا جدی گرفتی عزیز؟ آخه بنده خدا اونجوری باید بره قسمت در باره ما سایت رو عوض کنه.

لینک کوتاه