رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بردگیم «توکایدو» در اپ استور و گوگل پلی

در بردگیم «توکایدو» شما نقش زائرینی رو دارین که در طی سفرتون در جاده توکایدو، چشم‌اندازهای زیبا و بکر رو می‌بینید، از معابد بازدید می‌کنید، سوغاتی جمع آوری می‌کنید، خوارکی‌های لذیذ می‌خورید و با مردمانی رنگارنگ ملاقات می‌کنید. در پایان بازی زائری برنده بازیه که جالب‌ترین و متنوع‌ترین چیزها رو کشف کرده باشه.

 

توکایدو (東海道) در زبان ژاپنی به معنای «جاده‌ی دریای شرقی» است. جاده‌ای کهن که ادو (توکیوی امروزی) رو به کیوتو متصل می‌کرد.

جاده توکایدو در سال ۱۸۲۵ میلادی

جاده توکایدو در سال ۱۸۲۵ میلادی

 

بردگیم توکایدو نسبتاً ساده است، در عین حال بسیار چشم نواز و دلنشینه. با این که نسخه دیجیتال سه بعدی شده، کاملاً حس و حال آرامش بخشِ بازی رو حفظ کرده. در یک کلام گشت و گذار در توکایدو، کاری است بس لذت بخش.

 

بازیِ تک نفره یا سولو (رقابت با هوش مصنوعی) از امکاناتی هستش که به بازی اضافه شده. در عین حال می‌تونید به صورت بغلی بگیر (Pass & Play) بازی کنید. به این معنی که بعد از این که نوبت‌تون رو بازی کردید، گوشی یا تبلت رو بدید به نفر بعدی. و در نهایت بازی قابلیت چند نفره آنلاین رو هم داره.

بازی فکری توکایدو در اپ استور (آیفون/آیپد)

بازی فکری توکایدو در گوگل پلی (اندروید)

کامبیز سیروس بخت
کامبیز سیروس بخت

آغاز آشنایی‌اش با دنیای بازی‌های رومیزی از زمانی شروع میشه که روی بازی‌های استراتژیک آنلاین کار می‌کرده. دورانی که «تراوین» در اوج محبوبیت خودش بوده. در مصاحبه‌ای طراح بازی تراوین منبع الهام خودش رو بازی «کاتان» اعلام می‌کنه. سوال پیش میاد که کاتان دیگر چیست و مگه جز مونوپولی و ریسک بازی فکری دیگری هم داریم؟ همین سوال به ظاهر ساده، سرگرمی و بلکه هم زندگی‌اش رو یکسره تغییر میده...

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

    لینک کوتاه