رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پانتومیم از راه دور!

فکر می‌کنم دیگه بعد از فیلم «درباره الی» فرهادی، هیچکس نباشه که پانتومیم بازی نکرده. خب حتی اگه واقعا این بازی رو نمی‌شناسین، توضیح بازیش خیلی آسونه. کافیه بدونین کلمه‌ی پانتومیم یعنی چی! قضیه اینه که این بازی در دنیای فرنگ به اسم Charades شناخته شده و کلی‌ هم پر طرفداره. اگه اهل سریال‌های طنز هالیوودی باشین احتمالا حداقل تو یک قسمت آدما دور هم دارن Charades بازی می‌کنن.

حالا خبر اینه که نسخه دیجیتال این بازی هم درست شده. بازی‌ای که اخیرا برای اپ‌استور منتشر شده بازی Acting Out! هست. تو این بازی دوستان شما از بین کلماتی که اپلیکیشن بهشون پیشنهاد می‌کنه یک کلمه رو انتخاب می‌کنن، در یک ویدئو بدون صدا اون رو بصورت پانتومیم برای شما اجرا می‌کنن و می‌فرستن. شما هم باید اون کلمه رو حدس بزنین. برای راهنمایی هم یک سری حروف روی صفحه وجود داره که با چیدمان این حروف، کلمه مورد نظر رو حدس می‌زنین. هر دو نفر امتیاز می‌گیرن و سکه بدست میارن و می‌تونن از پک‌های کلمات جدید بخرن…!

 

 

بازی باحالیه، البته که هیچ‌ چیز جای عکس‌العمل‌های لحظه‌ای دوستاتون به اجرای پانتومیم شما رو پر نمی‌کنه! ولی خب برای کسایی که خیلی درگیرن و دوست دارن دورادور با هم بازی کنن گزینه خیلی خوبیه.

در نهایت این رو هم بگم که کمپانی Facebook بازی‌ای تو این سبک منتشر کرده. بازی Show & Tell توسط یکی از کارکنان جوان فیس‌بوکی درست شده که دقیقا پانتومیم نیست، ولی تقریبا همون ایده رو پیاده‌سازی کرده. قطعا ترکیب این بازی با امکانات شبکه اجتماعی فیس‌بوک چیز جالبی می‌شه.

 

 

لینک دانلود بازی Acting Out!

لینک دانلود بازی Show and Tell

امیر آئین
امیر آئین

سی سال اول با افتخار به بازی گذشت. حالا یا بازی کردن پای کامپیوتر، یا پای پلی‌استیشن، یا تو گیم‌نت، یا پشت میز بازی. برنامه سی سال دوم اینه که کمی بیشتر تو این سرگرمی فرو برم. ولی این رو یادتون باشه، اگه من فرو برم، تنها نمی‌رم، همتون رو با خودم می‌برم. انقدر پر حرفی می‌کنم، انقدر در ویدئو‌ها دلقک بازی در میارم، انقدر پشت میکروفون‌ها سر و صدا راه می‌اندازم، تا بالاخره تسلیم بشین و مثل من و دوستام، بشینین پای میز بازی.

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

    • امیر آئین گفته؛
      19:13 1395/12/09

      موافقم. البته اگه دوستانی خارج از ایران داشته باشین و بخواین باهاشون بازی کنین روش خیلی خوبیه.

لینک کوتاه