رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جایزه‌ای برای سر دیو

دیوی ساکنان شهرستانی کوچک را به ترس و وحشت انداخته و برای خلاص شدن از شر او، جایزه‌ای برای سرش در نظر گرفته شده. شما هم مثل دیگر شکارچیانِ جایزه بگیر به دنبال مژدگانی به شهر سرازیر شده‌اید. شایعه است که دیو در عمارتی متروکه لانه گزیده. همگی وارد عمارت مذکور می‌شوید. دیری نمی‌گذرد که متوجه می‌شوید که دیو تغییر ظاهر داده و هم اکنون یکی از شماست… آیا شکارچی شکار می‌شود؟… آرام گام بردارید که شکار آغاز شده است…

 

یکی از بازیکنا مخفیانه نقش دیو رو داره و هدفش اینه که باقی بازیکنا رو زمین گیر و از عمارت فرار کنه. باقی بازیکنا همگی انسان و به دنبال کشف هویت دیو و نابودی اون هستن. شما در نوبتتون اتاق‌های متعدد عمارت رو جستجو می‌کنید. کارت‌های سرنخ رو نگاه می‌کنید، کارت‌های آیتم رو برداشته و به دستتون اضافه می‌کنید. اگه با بازیکن دیگه‌ای در یک اتاق باشید، می‌تونید با کارت‌های دستتون بهش حمله کنید، ازش دزدی کنید یا اطلاعاتی درباره‌ی اون بدست بیارید که مشخص می‌کنه که اولاً دیو هست یا نه؟ و اگر آری چه نوع دیوی؟

از اون جایی که خیلی از کارهایی که در بازی انجام میدید، می‌بایست مخفیانه باشه، نسخه دیجیتال بردگیم نسبت به نسخه اصلی این مزیت رو داره که امکان سوتی دادن تصادفی و  از اون مهم‌تر امکان تقلب وجود نداره!

بازی برای سه الی شش نفر طراحی شده و سال گذشته از طریق کمپین در سایت کیک استارتر تونست سرمایه لازم برای تولید نسخه دیجیتال رو جمع‌آوری کنه. طراح بازی Jeremy Lennert هستش که بیش از همه به واسطه طراحی بردگیم Darkest Night شناخته شده. در پایان باید بگم که بازی یه نسخه رایگان داره که می‌تونید با نصب اون به بازی‌ای که دیگران ایجاد کردن بپیوندید ولی برخلاف نسخه پولی نمی‌تونید تکنفره یا فقط با دوستان خودتون بازی کنید.

دانلود نسخه دیجیتال و رایگان بردگیم Hunt: The Unknown Quarry از استیم (ویندوز، مک و لینوکس)

کامبیز سیروس بخت
کامبیز سیروس بخت

آغاز آشنایی‌اش با دنیای بازی‌های رومیزی از زمانی شروع میشه که روی بازی‌های استراتژیک آنلاین کار می‌کرده. دورانی که «تراوین» در اوج محبوبیت خودش بوده. در مصاحبه‌ای طراح بازی تراوین منبع الهام خودش رو بازی «کاتان» اعلام می‌کنه. سوال پیش میاد که کاتان دیگر چیست و مگه جز مونوپولی و ریسک بازی فکری دیگری هم داریم؟ همین سوال به ظاهر ساده، سرگرمی و بلکه هم زندگی‌اش رو یکسره تغییر میده...

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

لینک کوتاه