رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

میکروب، کانال کولر و سفینه زپرتی

 

 

خوانندگان و بینندگان عزیز رومیز، به دومین قسمت رومیزشو خوش اومدین. اگه در جریان نیستین باید خدمتتون بگم که رومیزشو یعنی سرگرمی، اما نه هر نوع سرگرمی، بلکه سرگرمی دورهم! اگه شک دارین حتما برید ویدیوهای دیگه مارو ببینین كه شکتون برطرف بشه!

این قسمت همش داریم بد میاریم! بخش اول با شورش و فرار میکروبهای آزمایشگاهمون شروع شد که منجر به جن‌زدگی کامبیز و اعترافات تکان دهنده امیر آئین در مورد…ام‌م‌م‌م… در مورد… ام…خب بگذریم!

تو بخش دوم هم اومدیم جمع کنیم از این تهران آلوده و دیوانه فرار کنیم که سفینه زپرتیمون وسط آسمون تِقش در رفت و خراب شد! حالا بیا و باطری به باطری کن ببین راه میفته یا نه!!

این قسمت رو از دست ندید اگر علاقمند به میکروب، کانال کولر، چیزای لیز و لزج، اعترافات تاثربرانگیز، سفینه زپرتی، داد و بیداد، اسامی سخت و شنیدن نحوه تلفظ لغت پرطمطراق!! هستین…

لینک مستقیم ویدئو در آپارات

اگه دوس دارین راجع به بازی رومیزی که معرفی کردیم بیشتر بدونین میتونین این مطلب رو هم بخونین و اگه خواستین یه سر تا شهرکتاب نزدیکتون برید و بخریدش.

اگه اون بازی موبایلی رو دوست داشتین و بدتون نمیاد وسط مترو با رفقاتون داد و فریاد راه بندازین، میتونین اون رو از اینجا برای آی او اس و از اینجا برای اندروید دانلود كنین و خیالتون راحت که این بازی مجانیه! یعنی حتی یک دلار هم نیست، تنتون نلرزه!!

اگه رومیزشو رو دوس دارین، اون رو گسترش بدین و به دوست و رفیقاتون معرفیش كنین.  با عضویت در كانال تلگرام ما هم ممكنه برنده سفر با سفینه زپرتی ما به کهکشانهای دور به همراه صدها اچیومنت و جم و این چیزا بشید! تا هفته آینده خدانگهدار و لایك فراموش نشه 🙂

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. رضا گفته؛
    11:10 1395/09/21

    برنامه خیلیییی چرت بود. اصلا یک ذره هم جذابیت نداشت.هم موضوعات خیلی دری وری بودند هم اجرا ها افتضاح بود.اصلا مگه ما مسخره ی شماییم…………………………… شوخی کردم قشنگ بود.

  2. بازتاب هایک روز با Dominique Ehrhard در شیراز - قسمت دوم - رومیز

لینک کوتاه