رومیز لوگو
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شمارش معکوس برای روز موعود

شمارش معكوس برای روز جهانی بازیهای رومیزی شروع شده و با اینكه تنها مدت كمی از خبررسانی رومیز میگذره، ولی اتفاقات زیادی در همین زمان كوتاه افتاده. خیلیها لطف كردن و اومدن كمك ما، خیلی ها هم خودشون آستین رو بالا زدن و دست به كار رویداد شدن. تا الان تهران، شیراز، بوشهر، شاهین شهر و میمه به فهرست برگزاركنندگان روز جهانی بازیهای رومیزی پیوستن. خوشحالیم از این بابت و گردهمایی علاقمندان و فعالان عرصه این سرگرمی رو گرامی می داریم و امیدواریم كه به قول رفقا با همین فرمون بریم جلو.

 

چه خبر؟

بعد از اینكه رومیز با همكاری كافه برد رویداد اول رو افتتاح كرد، چراغ روز جهانی روشن شد و تنورش شروع كرد به گرم شدن. و وقتی در نصف روز كل سانسهای كافه برای اون روز در سایت ایوند (محل ثبت نام رویداد) رزرو شد، ما همزمان هم خوشحال شدیم و هم شوكه! مجبور شدیم با ثبت نام كننده ها تماس بگیریم و ازشون خواهش كنیم تا تعدادی از سانسهاشون رو لغو كنن تا باقی علاقمندان هم بتونن ثبت نام كنن. با فاصله كمی بعد از رومیز و كافه برد، كافه كندوی شیراز هم رویدادشو فعال كرد. بعد از اون بود كه بعد از تماسهایی از سمت كافه خانه سرخ در شاهین شهر اصفهان، اونها هم رویدادشون رو فعال كردن. صحبتهایی با بابازی هم انجام شد كه اونها رو هم شدیدا علاقمند برگزاری كرد، و رویدادشون از دیروز فعال شده و قراره مقرشون كافه ماشین (در خیابان زرتشت) باشه. در همین حین، همكاری ما با انستیتوی ملی بازیسازی هم به نتیجه رسید و قرار شد پایگاه دوم رومیز در انستیتو برقرار بشه كه ثبت نامش در ایوند همچنان بازه. دیگه میشه گفت كه بهانه ای برای شركت نكردن در رویداد نیست، حتی الان میتونید در اون روز با حضور در چند مركز، زمان بیشتری بازی كنید و بازیهای متنوع تری رو امتحان كنید.

 

چه بازیهایی؟

و چه سخنی خوشتر از بازی؟ خوشمزه ترین و لذت بخش ترین قسمت كل رویداد همین بخشه، بازی جدید، دوستان جدید، كل كل و تاس ریختن و خندیدن و با هم بودن. در همین راستا هر مركزی به فراخور امكانات و دیدگاهش بازیهایی رو برای اون روز در نظر گرفته. رومیز هم بازیهای زیادی رو برای اون روز تدارك دیده كه بخشی از اونها رو در تصویر زیر میبینید. البته در كنار بازیهای رومیزی، جلسات نقش آفرینی بسیار جذابی هم به همت سهراب ذوالفقاری، علیرضا پوراسد و مهراد عطائی فرد اون روز برقرارمیشه كه از دست دادنش خسر الدنیاست و والاخره!

gAMES

شماری از بازیهای آماده برای طبخ در ۱۰ اردیبهشت

این رو هم باید ذكر كنیم كه دوستان و علاقمندان زیادی قرار هست كه داوطلبانه اون روز به ما در امر آموزش شركت كنندگان و كارهای خرده ریز تموم نشدنی رویداد، كمك كنند كه پیشاپیش دست تك تك شون رو به گرمی می فشاریم.

 

چه چیزهایی؟

اونور آب، همیشه همزمان با همچین رویدادهایی، فروشگاه های بازی با تخفیف ویژه، بازیها رو به علاقمندان ارائه میدن. اینور آب ولی جریان به شكل دیگری است! وارد كننده های بازی، بازیهایی رو آماده كردن كه میشه اون روز با تخفیف خوبی خریداریشون كرد. البته این بازیها رو فقط اون روز و فقط در كافه برد میتونید خریداری كنید.

غیر از بازیها، كلی پوستر خوش آب و رنگ هم آماده كردیم كه تعدادی از نمونه هاش رو در زیر میبینید. این پوسترها تماما اصل هستند و پروسه عكاسی و روتوش و چاپ در رومیز انجام شده و میتونین روز جمعه از كافه برد تهیه كنید.

Posters_01

شماری از خیل پرشمار پوسترهای اختصاصی رومیز

از قدیم و ندیم میگن رویداد كه بدون تیشرت نمیشه! تیشرتهای روز جهانی بازیهای رومیزی رو همون روز میتونید از محل رویداد تهیه كنید تا در عكسهایی كه از روز در شبكه های اجتماعی به اشتراك گذاشته میشه خوب به چشم بیاد.

 

پس چرا جمعه نمیشه؟؟

رومیز تا اینجا تمام توان خودش رو به كار بسته و از كمك جمعی از بهترین رفقا هم بهره منده تا روز جهانی بازیهای رومیزی رو بتونه به شایستگی و صمیمانه برگزار كنه. پس دیگه صحبتی نمیمونه به جز انتظار برای دیدار شما در جمعه ١٠ اردیبهشت.

ثبت دیدگاه

خوشحال می‌شوم که دیدگاه شما را در مورد مقاله‌ی ارائه شده بدانم.

ممنون می‌شوم در نگارش دیدگاه خود این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه‌های توهین‌آمیز و ناشایست تایید نمی‌شوند.
  • دیدگاه‌های بی‌ارتباط به محتوای مقاله تایید نمی‌شوند.
  • لطفا از بخش دیدگاه برای مطرح کردن سوال‌های خود استفاده نکنید (به جای آن از دیسکورد رومیز استفاده کنید).

  1. مهدی گفته؛
    07:54 1395/02/08

    سلام.بسیار از زحمات شما متشکرم.من بسیار علاقمند هستم که بازی های رومیزی را یاد بگیرم و امیدوارم روز جمعه این شرایط پیش بیاید و بتونم حداقل با 3 بازی جذاب آشنا شوم.

  2. سینا گفته؛
    19:19 1395/02/12

    سلام، خیلی خوب بود و خوش گذشت. فقط اگه عکس‌ها رو هم بذارین یا بدید خیلی ممنون می‌شم.

لینک کوتاه